poniedziałek, 18 lutego 2013

Dzień jak codzień

Cześć wszystkim! :) To tak, dziś poniedziałek. Może ktoś z was ma ferie? Jak je spędzacie? Ja nie dawno dopiero mogłam usiąść do komputera i w spokoju napisać post. Zdjęć nie mam za wiele (znowu). Powody te same- rozładowany aparat.
Wczoraj założyłam dzienniczek, w którym będę pisała co muszę zrobić, kupić i jakie mam zaległe prace w szkole. Zawsze o tych rzeczach zapominałam, więc postanowiłam je zapisywać.
Mam zamiar wybrać się w czwartek do Carrefour'a kupić słuchawki do telefonu i żel do mycia twarzy.
Tak ogólnie muszę kupić jeszcze wiele rzeczy, np. ramkę na legitymację, kurtkę na wiosnę, torbę.
No wydatków jest sporo, a pieniędzy brak. No ale cóż, z czasem się wszystko kupi.
Mam jeszcze malutką prośbę. Jeśli macie jakieś pomysły na posty (bo ja niestety mam pustkę w głowie) piszcie w komentarzach. Na pewno je wykorzystam.
Jeżeli jeszcze dziś ktoś poda GENIALNY pomysł na post, lub sama coś wymyślę, możecie spodziewać się drugiej notki jeszcze dzisiaj.
Na tym zdjęciu było straszne światło, dlatego je w ten sposób przerobiłam....


Zdjęcia nie są najwspanialsze, ale cóż Na tą chwilę się z wami żegnam, pa :*

3 komentarze:

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥