niedziela, 24 lutego 2013

Garnier

Cześć wszystkim, więc dziś niedziela- mój drugi najgorszy, najnudniejszy dzień w tygodniu zaraz za poniedziałkiem. Cały dzień siedzę w domu i nie wiem co ze sobą zrobić. Praktycznie siedzę tylko na komputerze.
Jakoś dziwnie się czuję- zimno mi, boli mnie gardło i nic mi się nie chce, najchętniej położyłabym się już spać.  Nienawidzę takich 'nijakich' dni.
Dziś mama kupiła mi żel do mycia twarzy i szampon z garniera. Szamponu używałam już nie raz i jestem z niego bardzo zadowolona. Włosy są puszyste, miękkie i do tego przyjemnie pachną.

Żel natomiast mam po raz pierwszy. Zobaczymy czy się dobrze sprawdzi.

12 komentarzy:

  1. podoba mi się Twój blog *.*
    zapraszam do siebie.

    www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog
    Pozdrawiam http://dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków z firrmy Garnier , ale zapach mają cudowny ^^
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny blog+dodałam się do obserwatorów i LICZĘ NA TO SAMO! :)
    juleczkablog.blogspot.com -jak to zrobisz to skomentuj xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, obserwuje liczę na to samo ^^
    Zostałaś nominowana u mnie na blogu do The Versatile Blogger :)
    Solumss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonałaś mnie z tym szamponem. Kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. :)
    Zapraszam do mnie.---->http://alexandraaxo.blogspot.com/
    Na pewno się odwdzięczę.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze wypróbuje ten szampon gdyż moje włosy są pozbawione objętości.
    Zapraszam do mnie:)
    www.justyna-grulkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM GO <3 Kwiat Tiareee<3 Ten zapach....

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥