wtorek, 26 lutego 2013

Grypa

Tak, mnie również dopadła. Leżę w łóżku z temperaturą prawie 38 stopni. Dziś dostałam kataru i lekkiego kaszlu. Nie miałam siły na pisanie postów, ale czuję się trochę lepiej. Z tego co wiem ponad 11 osób z mojej klasy łącznie ze mną jest chora.
Chcę także bardzo podziękować http://solumss.blogspot.com/ za to, że nominowała mnie do The Versatile Blogger, ale post o tym będzie dopiero, jak wyzdrowieję.
Zapewne zdążyliście zauważyć nowy wygląd bloga. Jak Wam się podoba?

Na stronie House'a znalazłam bardzo fajny płaszczyk. Jest koloru pudrowego z czarnymi guziczkami.

Płaszcz damski
Zastanawiam się jeszcze nad błękitnym.

Płaszcz damskiDoszłam do wniosku, że kurtka jest ważniejsza niż buty i mogą poczekać. Kiedy będzie padał deszcz włożę adidasy, a gdy będzie sucho- trampki lub baleriny.
Który płaszcz Wam się bardziej podoba?


Ciągle szukam tego akumulatorka do aparatu, ale przypomniałam sobie, że ostatnio robiłam porządki w pokoju i znalazłam moją starą zabawkę- kasę na baterie. Oddałam ją wnuczce mojej babci koleżanki i być może w środku był akumulatorek. No, ale mówi się trudno. Tata mówił, że KIEDYŚ kupi nowe... Póki nie mam aparatu, będę robiła zdjęcia komórką, przecież nie są takie złe.  
Dziś postanowiłam zrobić sobie kolorowe śniadanko ♥ 

 

18 komentarzy:

  1. Mi się podoba bardziej ten błękitny płaszczyk. Co co tych witaminek, to nie jestem taka pewna czy to witaminki... To jest przecież zima i wątpię czy ktoś by sadził rzodkiewki w ogródku. Są one szklarniowe i pełne nawozów więc nie są zdrowe. Na kaszel polecam bioaron C ( mi pomaga) . Życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia ! :* Płaszczyki są super, jednak nie przepadam za płaszczami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na twoim miejscu wybrałabym morelowy. Jest prześliczny. Jeżeli ma być na wiosnę to w dechę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <3
    ładne płaszczyki
    Zdrowiej kochana :)
    dziękuję za komentarz
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi ładny !
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są *.*


    secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nr. 1 ;) Obserwuję. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 ładniejszy :*
    ok możemy zaobserwować :*

    malinoweekropleedeeszczu.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi. ! Świetny.. :)

    Zapraszam do mnie. Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog ^^ będę tu zaglądać częściej : ) Mam nadzieje, że wpadniesz do mnie ;*
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra blog:)***
    Obserwuje i licze na cb!<3
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie blekit ale jak patrze na twoja fotke to lepiej pasuje tobie o kolorze pudrowym c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog ♥
    zapraszam na mojego bloga http://fashionkarolina.blogspot.com ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog
    zapraszam do nas
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow. śliczna kurteczka!
    błękitny kolor tak? bo na moim monitorze widać jakby był miętowy ;)
    ja bym wolała właśnie miętowy, ale błękitny też ujdzie ;)

    pyszności. to z komórki robione?? świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥