sobota, 16 lutego 2013

McDonald's parampampampam

Hej :* Dzisiaj nareszcie się wyspałam! Ach. jak miło było wstać wypoczętym. No więc, obudziłam się chyba koło 12. Odespałam cały tydzień. Czekałam na mamę, aż wróci z pracy i pojechałyśmy do Wiktorii (moja przyjaciółka). No więc moja mama z jej mamą tam sobie gadały, a my chodziłyśmy po osiedlu. Miałyśmy zamiar zajść do Rossmana, chciałam sobie kupić żel do mycia twarzy, ale był zamknięty. Zaczęłam walić w drzwi i krzyczeć, że wiem, że ktoś tam jest i, żeby mnie wpuścili. Następnie wybrałyśmy się do Castoramy (nie pytajcie po co). Bawiłyśmy się dzwonkami do drzwi i macałyśmy dywaniki. Potem oglądałyśmy pudełka i słuchałyśmy radia w prysznicach.
Następnie poszłyśmy do McDonaldu. Kupiłyśmy dwa zestawy mcchicken i myślałam, że umrę. Dawno się tak nie najadłam jak dziś, a w domu przed wyjściem zjadłam jeszcze obiad, więc myślałam, że za chwilę pęknę.
Było na serio fajnie, potem wróciłyśmy do domu, oglądałyśmy nasze stare, wspólne filmiki, robiłyśmy sobie zdjęcia, a potem tańczyłyśmy. Może kiedyś pokażę wam film, bo to nagrałyśmy. 
Niedawno wróciłam do domu, wzięłam prysznic i słucham teraz muzyki. Jestem wykończona.
Macie kilka zdjęć :)
                                                                              hahahhahah


                                                    trochę rozmazane, ale co tam. Wiktoria jednorożec <3

                                                                  echh, niezbyt udane zdjęcie xd

                                                                          hahahhaha Wiki <3

a teraz macie trochę zdjęć z wczoraj :)








7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog i mam nadzieje, wpadnisz do mnie :) Będę zaglądać tu częściej :)
    Obserwujemy ?
    karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypad do Castoramy zawsze spoko :D Hahaha ,, macałyśmy dywaniki" - tekst roku :D Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną koszulę z ćwiekami i bluzę ♥
    Zaobserwowałam i liczę na wzajemność, zapraszam do mnie http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, narobiłaś mi smaka ! :*
    bardzo fajny blog , oczywiście że obserwuje ! :D
    http://natalianable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Arrrrr rude włoski<3 ;*** śliczna!!!!

    http://anka-kaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie mam ochotę iść do McDonalda :c
    Zaobserwujesz? Zostawisz ślad?
    http://pela-bella.blogspot.com/
    http://alex-cess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥