sobota, 23 lutego 2013

Moja biżuteria

Hej wszystkim! Jak mówiłam byłam dziś w dwóch galeriach, szukałam butów w stylu workerów czy martensów. Niektóre były naprawdę ładne, mój rozmiar, chciałam już iść do kasy, gdy nagle zobaczyłam cenę- 469 zł. Szybko odłożyłam je na miejsce. Znalazłam również takie za dość przyzwoitą cenę- 89 zł, ale były za duże.
No cóż, poszukam może gdzie indziej, a jeżeli nie znajdę przechodzę wiosnę w conversach.
A teraz pokażę wam moją biżuterię.
                                                                   

 
 bransoletka- Avon, cena- (?)


naszyjnik- Clarie's, cena- 19,90 zł


pierścionek- (?)


naszyjnik- Takko Fashion, cena- (?)


naszyjnik- Clarie's, cena- ok. 30 zł

To była biżueria, którą NOSZĘ. Praktycznie tych wisiorków, bransoletek, pierścionków mam mnóstwo, przeważnie wszystkie są z gazet, ale ich nie noszę. Pokazałam wam moje ulubione. :)
Mam jeszcze kilka swoich zdjęć, ale robiłam je kamerką z laptopa, więc jakość nie będzie najwspanialsza. Miałam kupić baterie do aparatu (zdjęcia biżuterii jbc. robiłam komórką), ale tata powiedział, że w domu są akumulatory. Szukaliśmy ich po całym domu i znaleźliśmy tylko jeden a potrzebne są dwa. Jutro może jeszcze ich poszukam, albo kupię w końcu te baterie, tylko szkoda, że w moim aparacie tak szybko padają.





Tata kupił dziś orzechy włoskie, mniam

  
To tyle na dzisiaj, życzę wam miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Wszystkie są fajne, ale Twoja zdecydowanie najlepsza jest! *.* Najładniejsza ;) Fajne zdjęcia ;)
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wąsy najlepsze *.*
    Zapraszam do mnie ;3 http://cup-off-kiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny wisiorek z serduszkiem :)
    Ładny blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, śliczna biżuteria:*

    http://anka-kaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria. Ach te wąsiska lub bransoletka z serduszkiem 'love'
    ♥♥♥
    Jest czego pozazdrościć
    obserwuję i liczę na rewanż
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś może w galeri w tarnowie? Bo ja dzisiaj byłam i widziałam właśnie martensy za 469 zł w jednym sklepie ;D
    + piękne czarne oczka

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥