czwartek, 14 lutego 2013

Nowy blog

Witam was wszystkich bardzo cieplutko <3 Może niektórzy z was mnie już znają z bloga mojego i Wiktorii. No cóż usunęłyśmy go, gdyż za rzadko się spotykałyśmy, nie miałyśmy czasu na robienie filmików itp. więc postanowiłam założyć swojego własnego bloga. Moim zdaniem ten jest bardziej ogarnięty, zrobiłam do niego nagłówek. Nie jest idealny, zapewne jego wygląd będzie co jakiś czas ulegał zmianie..
Dla tych co mnie jeszcze nie znają - nazywam się Magda, mam 13 lat i mieszkam w Białymstoku. Interesuję się projektowaniem wnętrz. W przyszłości bardzo chciałabym zostać architektem.
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i wciśniecie przycisk "dołącz do tej witryny". Byłoby mi niezmiernie miło! Obiecuję, że was nie zawiodę, postaram się pisać CIEKAWE posty codziennie. Postanowiłam nosić ze sobą aparat by móc uwiecznić niektóre chwile. Zobaczymy jak mi to wyjdzie... :)
No więc dziś WALENTYNKI <3 Dostaliście jakieś? Spędzaliście je z kimś czy raczej sami? Ja niestety nic nie dostałam, chyba, że słodycze od mamy się liczą :)

W szkole było dziś na prawdę ciekawie, ale może nie będę zdradzać szczegółów, bo za dużo by tego było.
Wracając ze szkoły jadłam lizaka i PRAWIE SIĘ NIM NIE UDŁAWIŁAM PRZEZ MOJĄ UKOCHANĄ PRZYJACIÓŁKĘ PATRYCJE, KTÓRA WALNĘŁA MNIE RĘKA W TWARZ I WEPCHNĘŁA MI TEGO LIZAKA DO GARDŁA ale i tak ją kocham <3
Na jednej z przerw dostałam takiej głupawki, że wrzeszczałam na cały korytarz, że rodzę nosem, a każdy nie wiedzieć czemu walił mnie w BRZUCH, żebym poroniła lol.
No i tak dalej; wiem, że was to nie interesuje i nie będę was zanudzać. Ponad 7 godzin uczę się biologii, o ile można to nazwać uczeniem - siedzę na fejsie i co godzinę zerkam do książki :)
Powinnam się jeszcze pouczyć historii, fizyki i polskiego, no ale facebook się sam nie przejrzy.
Ostatnio strasznie trudno jest mi się za cokolwiek zabrać, skoncentrować. Kiedy mam się zabrać za naukę biegam po całym domu, śpiewam, odbija mi coś. 


                                                                   mała przekąska :)


w czasie nauki wszystko wydaje się interesujące... nawet kapcie :)


 fuj, jak ja nie lubię biologii! :(




to chyba tyle na dziś, do zobaczenia jutro, szczęśliwych walentynek <3

2 komentarze:

  1. Przebrnęłam przez cały Twój blog i jestem nim zafascynowana :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥