piątek, 22 lutego 2013

Piątek!

Hej wszystkim. Cieszycie się tak samo jak ja, że mamy już piątek? Dzisiaj mama pozwoliła mi nie iść do szkoły. Wszystko mnie boli, poza tym siedziałam wczoraj nad lekcjami do 22, nie zdążyłam się pouczyć na sprawdziany, kartkówki itp. Ci nauczyciele chyba myślą, że nie mamy żadnych innych lekcji do odrabiania.
Dziś wszystko muszę nadrobić, uczyć się. Później wezmę długą kąpiel, posiedzę sobie przed komputerem, obejrzę Trudne sprawy, Dlaczego ja, Violettę na Disney Channel hahah. Mam zamiar jechać jutro do galerii Alfa i Biała. Napisałam do koleżanki, czekam na jej odpowiedź. Chcę poszukać jakichś spodni lub butów na wiosnę. Chciałam coś w stylu martensów, workerów, coś takiego. Moja siostra ma workery i strasznie mi się podobają. Miejmy nadzieję, że coś znajdę.
Niedawno wstałam, jest teraz dokładnie 10.42. Siedzi u nas moja siostra cioteczna z mężem, przyjechali zabrać nasze stare łóżka. Mój tata z ich kolegą pojechał je zawieść do ich domu, a oni gadają z moją mamą, bo jej mąż połamał rękę, więc w niczym im za bardzo nie pomoże.
No to przede mną dzień nauki, ale jutro na szczęście sobota, odpocznę, spotkam się z koleżanką. A wam jak mija piątek? Co macie zamiar robić w ten weekend?

Macie kilka zdjęć butów, które znalazłam na aukcjach. Jeżeli niczego nie znajdę w galerii, może pomyślę nad kupieniem przez internet.





 Te 2. są z futerkiem w środku. Nie wiem czy w wiosnę nie byłoby mi w nich za gorąco.

Moich zdjęć nadal nie ma, aparat rozładowany, ale OBIECUJĘ, jutro kupuję nowe baterie do aparatu. :)

5 komentarzy:

  1. te 1 są śliczne :)
    Zapraszam do mnie:http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 mi się bardzo podobają :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Super blog :) Zapraszam do mnie: asiann123.blogspot.com - komentarz za komentarz, obserwacja za obserwacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog.;33 Zazdroszcze urody.
    Zapraszam na mojego bloga : http://wanka-wana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥