niedziela, 17 lutego 2013

Poduszki

Hej wszystkim! Jak wam mija niedziela? Mnie całkiem dobrze. Dzisiaj pojechałam razem z rodzicami do Auchana. Mieliśmy kupić jakieś koce lub narzuty na łóżko dla mnie i Izy (moja siostra). No, ale niestety, nie udało nam się nic ciekawego wypatrzeć. Za to kupiliśmy mięciusie poduszki- białe i fioletowe. Oprócz tego zakupiliśmy również prześcieradła na gumkę.
Ech, niestety jutro szkoła. Korzystam z wolnych chwil siedząc na facebook'u i pijąc kakao. Znowu te kartkówki, sprawdziany, klasówki. Jutro mam na szczęście tylko sprawdzian z angielskiego i kartkówkę z muzyki, no ale niestety lekcje kończę o 17.10. Jakoś przetrwam.
Dziś nie mam za wiele zdjęć, ponieważ Iza zabrała aparat do koleżanki, a komórka mi się przed chwilą rozładowała, ale zdążyłam zrobić parę zdjęć, lecz nie sobie :)
Ale jutro postaram się, by było ich więcej.
                                           

                                                          Spokojnej niedzieli życzę! :)

3 komentarze:

  1. Też chce takie... Pozdrawiam ;** JUSTA:]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podusie :)
    pewnie, ze mozemy obserwować! ja juz i czekam na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥