wtorek, 19 lutego 2013

Trochę o mnie

Hej :) No więc, postanowiłam, że w tym poście opowiem wam trochę więcej o sobie. PAMIĘTAJCIE jeśli macie jakieś fajne pomysły na posty, piszcie w komentarzach, na pewno je wykorzystam! :)

1. Jestem nieśmiała (ale mam nadzieję, że z wiekiem mi to przejdzie)
2. Dużo osób w szkole woła do mnie "ruda". Często nie wiem, jak się wtedy zachować, no ale zazwyczaj po prostu się uśmiecham.
3. Mój organizm nie toleruje laktozy, czyli cukru w mleku krowim. Niestety nie mogę jeść czekolady, serów itp. :(
4. Powinnam nosić okulary, ale ich nienawidzę i leżą w futerale od ponad roku.
5. Jestem trochę niezdarna.
6. Nie jestem najlepsza z WF-u, jedyne co lubię i w co umiem grać to piłka nożna (ostatnio jeszcze nawet całkiem dobrze idzie mi siatkówka).
7. Pokój niestety dzielę z moją siostrą.
8. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale tylko jeden raz w życiu dostałam jedynkę.
9. W zimę moje piegi częściowo znikają, w lato natomiast mam całe policzki obsypane piegami.
10. Nie umiem pływać.
11. Mam dwie najlepsze przyjaciółki- Ewę i Patrycję.
12. Jestem bardzo niska, mam tylko 153 cm wzrostu! :(
13. Jestem bardzo chuda.
14. Mam rude brwi i rzęsy


To by chyba było na tyle, bo nic innego na razie nie przychodzi mi do głowy. Jak widać nie jestem idealna...
Mam nadzieję, że post wam się podobał. Jeżeli tak, będę starała się robić częściej posty o czymś innym, a nie tylko o tym, jak mi minął dzień.

14 komentarzy:

  1. pokaż swój pokój! Jeśli nie możesz nagrać filmiku to zrób zdjecia :)
    Jesteś bardzo ładna! Przez całe życie marzę o rudych włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się ja też jestem niska :D
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie rude dziewczyny... są zabawne i spoko
    no przynajmniej u mnie ;)


    a no i dzięki za komentarzyk
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz lat ?
    do której klasy chodzisz ?
    rude włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam ruda... Też jestem niska... Nie zazdroszczę uczulenia...Z W-Fu jestem tez nie najlepsza... I też jestem chuda, i pływać też nie umiem... Więc nie martw się i zrób tak, by twoje problemy stały się "nie problemami"... ;) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. CUTE PHOTO!!!
    nice blog!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. You are really a cute girl! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wow !!!! Blog masz zaje***ty :* Mam taką spawę potrzebuję jednego obserwatra , żeby zrobić film . Bardzo porszę o tego obserwatora . Co ci zalezy . Ja na pewno się odwdzięczę , Z góy bardzo , bardzo , bardzo dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne buty~!

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥