sobota, 23 marca 2013

Babeczki!

Wczorajszy dzień był okropnie nudny, więc razem z Iza postanowiłyśmy zrobić babeczki jabłkowe! Mniam, miały cudowny zapach cynamonu i jabłek ♥ Wyszły nie najgorsze, ale strasznie słodkie, więcej niż jedną zjeść się nie dało.
Dziś miała przyjść do mnie Patrycja na noc, ale znowu nie wyszło- goście zrobili jej niespodziankę i mają wpaść koło 20. No nie wyszło, ale wybrałyśmy się do Carrefour'a, bo otworzyli House'a, Cropp'a i Mohito.
W Cropp'ie nic ciekawego, w Mohito wszystko drogie i ubrania takie typowe dla dorosłych kobiet. W House kupiłam dwa T-shirty. Ostatnio jeden mi się porwał, z drugiego zdarł się obrazek, trzeci za mały, więc jestem zadowolona, że je kupiłam. Znalazłam też w Reserved podkolanówki. Były pakowane po dwie pary. Mogłam wybrać miętowe i szare lub różowe i białe. Zależało mi na białych, a nie było pojedynczo pakowanych, więc wzięłam różowe i białe.
Zdjęcia zakupów pokażę Wam jutro, bo chcę je zrobić przy świetle dziennym. Za to macie zdjęcia babeczek!


Na początku nie wyglądało to zbyt apetycznie...



Za to później... też nie wyglądały najlepiej. Ale ważne, że w smaku były całkiem niezłe. :)


Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo były robione przy złym świetle o dość późnej porze ;) Za chwilę idę robić nową prace na muzykę, bo za tamtą to by mi nawet dwói nie postawiła...

15 komentarzy:

  1. no świetne !! :D

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omnommnom *.*
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh zjadłabym sobie babeczki <3 Apetytu mi narobiłaś!hahah :D

    No to tak jak i mi nocka z koleżanką nie wypaliła,za to jutro mamy jechać do galerii.Przynajmniej jeden z planów wypali :D


    _________________________

    http://pa0lciiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks lovely,I really like your blog! :)

    http://sofijasphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jak ja uwielbiam twój blog Jest po prostu fenomenalny!!! Aż mi smaku narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam, wyglądają smakowicie :D
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha :* Ślinka cieknie na samą myśl :*

    http://pampise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne babeczki ^^ A żeś mi zrobiła na nie smaka :D Czekam na następną notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na babeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo mniam... nie wyglądają źle... zjadłabym :)!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :>
    obserwuje i liczę na to samo od ciebie i komentarz :) Będę wdzięczna!
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. babeczki uwielbiam pod każdą postacią i o każdej porze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i mam ochotę na babeczki:( a w domu nic słodkiego, wrr!

    OdpowiedzUsuń
  14. można poprosić przepis na te cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥