niedziela, 10 marca 2013

:)

Wczoraj nie pisałam, gdyż nie miałam siły na nic. Myślałam, że tego dnia odpocznę, a wręcz przeciwnie- byłam wykończona. Wybrałam się z Izą do galerii Białej i Alfa na poszukiwania kurtki lub butów na wiosne. Oczywiście, kiedy znalazłam coś, co naprawdę mi się podoba nie było mojego rozmiaru. Znalazłam w Tally Weijl śliczne buty w stylu workerów. No ale nie było rozmiaru. Chciałam kupić za duże, ale to by było bez sensu. Będe musiała poczekać aż mi stopa urośnie, albo po prostu znaleźć inne. Patrzyłam też te płaszcze co Wam pokazywałam z House'a. Te kolory w rzeczywistości różniły się od tych na obrazku, ale cóż- nie były takie złe. Muszę się zdecydować co chcę najpierw kupić- buty czy kurtkę. Potem siedziałyśmy jeszcze pół godziny na przystanku autobusowym, zmarzłam niesamowicie.
Miałam dziś wcześnie wstać, jednakże jestem zbyt leniwa i odpuściłam sobie po raz kolejny spotkanie w kościele. Moim zdaniem jest to bez sensu siedzenie i słuchanie ponad godzinę tego, co mamy na religii w szkole. No, ale cóż- trzeba to trzeba. Do kościoła wybieram się na 18.00 lub na 17.30 jak pójde na gorzkie żale, bo nie mam ani jednego podpisu w książeczce z gorzkich żali...
Wszyscy po kolei chorują- ja, Patrycja, teraz Ewka. Mam nadzieję, że w poniedziałek będzie Patrycja, bo Ewa się nie wybiera- źle się czuje.
Miałam zobaczyć ten prezent dla Oli, ale jakoś nie miałam głowy ani ochoty. Dziś chyba dopiero wraca z Bydgoszczy, gdyż miała tam chyba jakiś konkurs taneczny. Może w środę lub czwartek przejdę się do Carrefoura i kupie jej jakiś drobiazg.
W tej chwili odrabiam lekcje, za chwilę ide uczyć się angielskiego, a potem umyję głowe. Nic specjalnego dziś się dziać nie powinno.
W ten lub następny weekend może spotkam się z Wiktorią. Mamy zamiar nagrać jakieś filmiki, więc szykujcie się :)
Jeśli Patrycja będzie w pełni zdrowia, przyjdzie do mnie w ten weekend na noc (planuję z nią zrobić chubby bunny i bff tag!), więc z Wiką jbc. w następny.



Założyłam wczoraj twittera, pomału ogarniam o co chodzi. >>KLIK<<

7 komentarzy:

  1. ja nie mam twittera;d
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam twittera to mój :)

    https://twitter.com/gumijagodaa

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma twittera :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też go niestety nie ogarniam nie wiem jak ludzie mogą się tam komunikować ;c

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mam twittera, jestem całkowicie oddana facebookowi ♥
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham TT! Mam tam wlasna wspaniala rodzinke ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam twittera i jest w 100% lepszy niż Face :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥