czwartek, 7 marca 2013

Brak czasu

Ostatnio mam bardzo mało czasu na blogowanie. Kiedy wrócę ze szkoły, wychodzę z przyjaciółką, wracam koło 19, odrabiam lekcje i tak wygląda mój każdy dzień. Nie miałam czasu na pisanie postu, ale postanawiam to zmienić. Zaniedbanie bloga wynika również z powodu braku baterii do aparatu- jak zwykle, ale tata powiedział, że kupił nowe, więc dziś, gdy tylko wróci do domu upomnę się o nie.
Dziś skończyłam lekcje o 13.30, poszłam do księgarni kupić ćwiczenia do fizyki. Z tego przedmiotu mam chyba z 5 książek i ciągle muszę dokupywać nowe. Grrr, nienawidzę fizyki! A Wam jak ona idzie? Lubicie przedmioty ścisłe?
Potem poszłam do Lidla, kupiłam (jeszcze ciepłe) croissanty maślane i ciasteczka. Następnie umówiłam się z Ewą do Carrefoura, kupiłyśmy sobie pizze, hot-doga, frytki i napoje. Posiedziałyśmy, pogadałyśmy, pośmiałyśmy się, pochodziłyśmy po sklepach (nic ciekawego nie znalazłyśmy prócz trampek, które wpadły nam w oko). Potem kupiłyśmy chipsy i wróciłyśmy do domu. Ja jeszcze prócz chipsów kupiłam posypkę cukrową ♥ Kiedy wróciłam do domu czekała jeszcze na mnie zupa- barszcz biały, więc za chwilę pęknę. Niedawno skończyłam odrabiać lekcje. Jutro niestety kończę 15.20, ale jakoś przetrwam, jutro mój upragniony piąteczek, więc dam radę. 
Mam nadzieję, że już jutro będzie normalny post z moimi zdjęciami.
Myślałam ostatnio nad założeniem konta na YouTube. Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach.



 hahaha moje zakupy. :)

zapraszam również na mojego aska :) >>KLIK<<




7 komentarzy:

  1. NIENAWIDZĘ przedmiotów ścisłych,a co dopiero fizyki. Sama nuuda :| A co do konta na "yt" to możesz założyć... Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię wszelkich przedmiotów ścisłych.
    Fajne zakupy, nie ma to jak posypka :P
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tego co jest napisane w komentarzu powyżej to chce napisać: Mmm... ciastka! Jadłabym ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. CIASTAKA :d

    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak lubię przedmioty ścisłe z wyjątkiem fizyki -.-
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że mamy coś wspólnego :) Nienawidze fizyki, równie mocno jak biologii i chemii ;/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com :) Zachęcam też do udziału w rozdaniu, w którym możesz wygrać piękne wisiorki :) Super blog, chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥