wtorek, 19 marca 2013

I need a sleep

Pogoda koszmarna, słoneczko schowało się gdzieś za chmurami. Wiatr głowy urywa, a śnieg znów pruszy. Wielkanoc zawsze kojarzyła mi się z wiosną, zieloną trawką, śmigusem dyngusem, słońcem. W tym roku niestety będzie trochę inna, ale cóż, nic nie mogę zrobić. Przez taką pogodę cały dzień dosłownie ziewam. Najchętniej położyłabym się spać, strasznie boli mnie głowa.

Dziś na godzinie wychowawczej mieliśmy lekcje z panią psycholog. Poszliśmy na stołówkę, rozmawialiśmy na ile w skali od 1-10 jesteśmy dziś szczęśliwi. Później zbieraliśmy swoje podpisy, rysowaliśmy swoją dłoń. Kartkę z ręką podawaliśmy sobie i pisaliśmy w niej to, co nam się najbardziej podoba we właścicielu kartki.
Na mojej połowa klasy napisała włosy, rudość. :) Mogłam się tego spodziewać!


Pewnie zauważyliście, że usunęłam post z filmikami. Kręcenie ich jest chyba nie dla mnie, nie podobały mi się one, dlatego je usunęłam. Nie umiem za bardzo ubrać w słowa to, co chcę powiedzieć. Jeżeli będę nagrywała filmy to myślę, że będą to bez mówienia, np. room tour czy coś innego. 




W niedzielę byłam razem z Wiktorią w Carrefourze i kupiłam tusz do rzęs. Mam go pierwszy raz, kupiłam go za niską cenę- 11,49 zł. Użyłam go tylko kilka razy, ale kiedy go nałożę i mrugnę, ślad zostaje pod okiem. Być może trzeba poczekać aż wyschnie, ale ogólnie to strasznie się rozmazuje. W każdym bądź razie nie polecam. Muszę go jak najszybciej zużyć :(


Teraz leżę pod kocykiem, zajadam żelki i uczę się Trenu Jana Kochanowskiego na polski. Połowy nauczyłam się z Patrycją w szkole, dodałyśmy do tego melodię i wpadło w ucho! Pomogło mi to szybciej zapamiętać :) Postaram się na jutro wymyślić jakiś ciekawszy post, jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach.


Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało- take.moments@o2.pl :)

15 komentarzy:

  1. u mnie też koszmarna pogoda :(
    super zdjęcia :

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ^^ ;** Super blog !!


    http://dixy-dixxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. niestety nie mam żadnego zwierzaczka :(

      Usuń
  4. Kocham zozole <33 :D

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam! c:

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie za ciekawa pogoda ;/
    ładne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. OBECNIE RÓWNIEŻ POTRZEBUJĘ SNU, MIMO , ŻE SIĘ WYSPAŁAM I WYPIŁAM KAWĘ , JAK ZAMKNĘ OCZY ZAPEWNE OBUDZĘ SIĘ JUTRO AD RANEM ;C

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super nagłowek, jak go zrobiłąs :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrazek wzięłam z internetu i dorobiłam napis :)

      Usuń
  8. Ale ty naprawde masz super włoski . *_* Obserwuje twojego bloga, i będe tu wpadać częściej :)

    http://nikolaa-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez tą pogodę każdy taki senny. ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że tusz się rozmazuje, bo szczoteczkę ma taką jaką lubię;)
    ojjj chciałabym już wiosnę
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że mieliście takie spotaknie z psychologiem :)
    Kiedyś miałam ten tusz, ciekawy jest :)
    Fajnie wygląda Twój blog, jest taki przejrzysty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten problem..
    Także obserwuję :)
    Zapraszam!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥