wtorek, 12 marca 2013

Kilka zdjęć z przeszłości

Przygotowałam dość nietypowy post. Znalazłam płytę ze starymi zdjęciami i postanowiłam Wam pokazać niektóre z nich, byście mogli zobaczyć również jak się zmieniłam :)

A więc ZACZYNAMY!


 Komunia 2008 r.


Wycieczka 2007 r.


Wycieczka 2007 r. po prawej Patrycja :)


Hahahaha ja i Wiki 2009 r.


Z kotkiem 2009 r.


Wakacje 2009 r.


Dzień Matki w szkole 2009 r.


Wakacje 2010 r.


Hmm, przeglądając te zdjęcia przypomniały mi się te beztroskie lata, w których liczyła się tylko dobra zabawa. Nie obchodził mnie jeszcze wygląd, chciałam się dobrze bawić. Szkoda tylko, że te lata już minęły. Sporo bym oddała by do nich z powrotem wrócić, bo były wspaniałe, no ale niestety trzeba brnąć dalej.
Może te zdjęcia nie były robione aż tak dawno, ale w tym czasie zdążyłam się sporo zmienić, po pierwsze nie noszę już okularów. :)
Mam nadzieję, że post Wam się podobał, codziennie staram się wymyślić coś ciekawszego niż tylko to jak minął mi dzień.

8 komentarzy:

  1. Śliczna byłaś ♥
    No i jesteś ;)

    + Obserwuję i liczę na rewanż

    http://gifura-gifuraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heh fajne :)

    juleczkablog.blogspot.com -liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu wyszłaś ze złym uśmieszkiem :D Fajne okulary nosiłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka byłaś :)

    chciałabym mieć takie włosy jak ty ;c
    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, słodka byłaś ; 3

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka :3

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. OO jaka słodka ;ee
    Obserwuję i mam nadzieje, że zrobisz to samo ;33 ,
    Ps. Nowy post, który dotyczy LINKOWANIA. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ;33

    pozdrawiam.

    alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥