sobota, 2 marca 2013

Lato ♥

Nie wiem jak wy, ale ja już wprost nie mogę się doczekać słonecznego lata. Chcę już ubrać krótkie szorty, kolorowy T-shirt, siedzieć na podwórku do późna, jeść kilka lodów dziennie, kąpać się nad jeziorem, urządzać wycieczki rowerowe, śmigać na rolkach, spędzać czas z przyjaciółmi, odpocząć od nauki- po prostu się bawić.W roku szkolnym większość czasu spędzam ucząc się, a przynajmniej starając się uczyć. Zawsze, gdy wrócę do domu ze szkoły ok. 15-16 + jeszcze, gdy odrobię lekcje dochodzi godzina 19-20, więc z przyjaciółmi, prócz w szkole się nie spotykam z powodu braku czasu, chyba, że w weekendy. Kiedy nadchodzą wakacje każdy dzień spędzam tylko i wyłącznie z nimi, i tego chyba najbardziej nie mogę się już doczekać.
W poprzednie wakacje chyba tylko raz na nogi włożyłam japonki. Strasznie nie lubię moich stóp- są blade, małe. Całe lato przechodziłam w trampkach, w tym roku myślę, że będzie tak samo.
Ach, czekam także z niecierpliwością na truskawki, poziomki, maliny, czereśnie, wiśnie i inne owoce ♥
 Jeszcze 4 miesiące, wytrzymamy- JUŻ NIEDŁUGO! ♥

Tumblr_mhf4mejzys1s0bywto1_400_large

Tumblr_mionxuucs81rl8zxno1_500_large

Tumblr_minuyam88y1qiuur7o1_500_large

313a7e4abe2011e1a8761231381b4856_7_large

Tumblr_mikp0nthrq1rgwespo1_500_large

F68f46360016d11b51220df2_large

Amazing-awesome-beautiful-beauty-favim.com-634299_large

zdjęcia z www.weheartit.com

Patrząc na te zdjęcia zrobiło mi się ciepło. :) Lato CZEKAMY ♥

22 komentarze:

  1. ja również nie mogę doczekać się lata, kiedy już nie trzeba będzie chodzić do szkoły, wszystko będzie takie spontaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. nom, przydałoby się większe ocieplenie c: piękne wstawiłaś zdjęcia, zwłaszcza to z pełnią księżyca (:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. boski blog ;p
    Fajnie tuuuu ;*
    zapraszam do mnie gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ; >
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do The Versatile Blogger :)
    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez sie nie moge doczekac , i mi wakacje sie zaczynaja pod koniec maja lub na poczatek czerwca.

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  7. latoooo wracaj do nas ;3


    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i licze na rewanż
    świetny blog.Również czekam na upragnione lato


    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to zdjęcie z pełnią księżyca. *,* piękne zdjecie *,*
    Lato by się przydało, ooj przydałoo ♥
    http://fuucking-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super te huśtawki :D poradnikgosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak tak, bardzo mocno tęsknię za latem

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah....LATO!! <3
    Niech te 4 miesiące szybko zlecą ;)
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chce lato !!! Obserwuję i liczę na rewanż http://betiandbetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Latoo <3 Jak tylko o nim przypomniałaś to już je chcę :3

    OdpowiedzUsuń
  16. LATO <3

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, jeszcze 4 miesiące.. :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam chrapkę na lato

    OdpowiedzUsuń
  19. Też czekam na lato <3 Dobrze, że już się cieplej robi. Jak słońce świeci to od razu więcej chęci do życia haha :D

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog :)
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥