czwartek, 14 marca 2013

Mój blog ma już miesiąc!

Dokładnie dziś mija miesiąc odkąd rozpoczęłam blogowanie. Od tamtej pory mam już 47 obserwatorów za co Wam bardzo dziękuję. Moje zdjęcia różnią się od tych, które robiłam na początku. Staram się pisać ciekawe posty, ale nie zawsze mi to wychodzi z różnych powodów. Ostatnio nie miałam humoru, chodziłam całymi dniami rozdrażniona i smutna. Ale dziś miałam bardzo fajny dzień i już mi lepiej :)
Pracowałam nad nowym wyglądem bloga, jak Wam się podoba? Zdjęcia do nagłówka robiłam telefonem. Zauważyłam, że robi on lepsze zdjęcia niż aparat. Komórką mogę złapać ostrość, aparatem niestety jest bardzo trudno.
Od wczoraj w mojej szkole rozpoczęły się rekolekcje. Wkurzyłam się, bo dyrektor zadecydował, że po mszy mamy wracać do szkoły na lekcje. Mama powiedziała, że nie będzie pisała mi usprawiedliwień, więc poszłam. Na szczęście jutro jesteśmy zwolnieni z lekcji, bo jest dzień otwarty. Chcę razem z Patrycją i Ewą przejść się do Carrefour'a, muszę kupić tusz do rzęs.
Dzisiaj świeciło piękne słoneczko, oby i jutro do nas zawitało

W następnym miesiącu planuję częściej wychodzić z domu, zobaczymy czy mi się uda, choć jeśli nareszcie przybędzie do nas wiosna to czemu nie? Być może niedługo pojadę W KOŃCU kupić buty i kurtkę. Dziś pech chciał rozwalił mi się but, odpadła klamerka, ale i tak ich nie lubiłam, chciałam kupić nowe, a że zima się już kończy nie ma sensu. Tylko, żeby tata mi go naprawił, bo nie będę miała w czym chodzić.


 W niedzielę przyjeżdża do mnie Wiktoria, więc w przyszłym tygodniu pojawią się zdjęcia lub filmy z Wiką :) A Patrycje mam zamiar na noc zaprosić w następny weekend.


 W miarę wcześnie dziś wróciłam i z nudów zrobiłam jakiegoś gifa, dziwny wyszedł.




13 komentarzy:

  1. Gratki <3 Bardzo lubię twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudowną urodę, przeurocza! :)) teeeż obserwuję i dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jaka ty śliczna jesteś wiem że kiedyś już to pisałam ale twoje włosy są śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) a właściwie ile ty masz lat ? :)

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robię zdjęcia telefonem :3

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje oczy mają ładny kolor taki inny ♥
    zapraszam i jesli masz życzenie dodaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na miesiąc blogowania to całkiem dużo wejść masz :)
    aż podziw bierze że taka młoda dziewczyna zrobi tak duży postęp :)

    obserwujemy i zapraszamy do czytania na nasz blog:
    obrazkiweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :)

    http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WIDZIAŁAM TEGO FAKULCA!
    ~ jak przyjade to ci go zjem.

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥