środa, 27 marca 2013

Nareszcie!

Hello! Tak, tak nareszcie mamy wolne, jupi! Niby dziś wcześnie wróciłam do domu i miałam nienajgrosze lekcje to i tak jestem zmęczona. Wracając ze szkoły zaszłam do sklepu i kupiłam sobie coś słodkiego i kiedy tylko weszłam do domu przebrałam się w luźny dres. Ewa w szkole zrobiła mi warkoczyka i jeszcze go nie rozplątałam :)


Wielkanoc u Wiktorii, a resztę dni wolnych spędze w kościele -,- Jutro mój tata wraca z Belgii, więc być może, że jeszcze w ciągu tych paru dni NARESZCIE kupię kurtkę i buty!
Dziś na dworze jest całkiem ciepło, słońce świeci, nie ma prawie wiatru. Śnieg się topi i pomału zbliża się wiosna! Ach, jakby było cudownie, gdyby stopniał do świąt.


Hahaha wiem, wiem zrobiłam głupią minę. Kiedy będzie cieplej będę starła się robić zdjęcia na podwórku!
Ostatnio mam jakieś dziurawe ręce, wszystko mi z nich wypada. Wczoraj upuściłam dezodorant, telefon, pilota, pomadke, pastę do zębów i wiele innych rzeczy. Najgorsze jest to, że z rak wypadł mi też tusz do rzęs i uderzył o podłogę. Stało się z nim coś bardzo dziwnego. Nie mogę go zakręcić, sam się wylewa i zrobił się potwornie gęsty. Ten tusz to dno, NIGDY więcej go nie kupię. Wydałam tylko pieniądze w błoto...




Dla tych, co nie wiedzą o jaki tusz chodzi:


Test z historii był bardzo łatwy, zrobiłam chyba tylko dwa błędy. Napisałam go w 10 minut, myślałam, że pójdzie gorzej. Moja wczorajsza nauka wyglądała w ten sposób, że na parę minut zaglądam do książki, pół godziny na Facebook'u i tak w kółko. W między czasie robiłam zdjęcia rzodkiewki i ściany. Taa przez to prawie akumulatory padły, muszę iść je naładować.


Niedawno zauważyłam, że koleżanka z mojej klasy mnie kopiuje. Przez jakiś czas nosiłam torbę, po chwili ona zaczęła nosić torbę. Zmieniłam na plecak, ona zmienia na plecak. Wstawiam zdjęcie na Facebook'a, ona wstawia takie samo. Kupuję nową rzecz, ona po dniu ma identyczną. Dziś miałam warkoczyka w szkole, ona robi sobie warkocza. Lubię ją, ale to naprawdę wkurza! Jeśli będzie robić tak dalej, to jej wygarnę, żeby przestała mnie kopiować...
Za chwilę trochę popracuję nad wyglądem bloga. Chciałabym zacząć pisać posty tematyczne, ale zupełnie nie mam na nie pomysłów. Może macie jakieś propozycje? Myślałam nad DIY zrób to sama, lub nad jakimiś outfitami, co o tym sądzicie?

23 komentarze:

  1. Też mam takie dni że mi wszystko wypada xd I takie pytanko, może i trochę dziwne, ale czemu każde twoje zdjęcie jest w tej samej białej bluzce? :X

    OdpowiedzUsuń
  2. trafil ci sie bubel :/
    moze zrob jakis outfit wiosenny ;)
    obserwujemy? jesli tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczne włosy *.* A co do tego kopiowania ,to miałam tak samo. Powiedziałam o tym tej dziewczynie i przestała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piegi , piegi , piegi ♥!♥♥
    Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie znoszę jak mnie ktoś kopiuje.
    Świetna notka, ale współczuje ci tego tuszu, bo to chyba nie był udany zakup :P
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pogadaj z nią na pewno pomoze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako posty tematyczne możesz pokazać zestawy ubrań do szkoły dla podstawówki 4-6 i gimnazjum. Do szkół z mundurkami i bez itp. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. też się cieszę z wolnego;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny warkocz. ♥

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak zrób outfit! :>
    Jak zwykle ślicznaa. A propo tego kopiowania, to ja się też często z tym spotykam :D
    Cha! I ten tusz do rzęs... Dziwna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten warkoczyk :P Podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce twoje włosy ;D masz je śliczne <3


    +zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym się wkurzyła jakby ktoś coś kopiował w sumie to uważam, że każdy może nosić to co chce i wgl, ale fajnie by było jakby zapytali, a nie bezczelnie coś kopiowali... co do tych postów tematycznych to też nigdy nie mam pomysłu :) ania

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczny typ urody <3
    DIY to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warkoczyki *.* !
    zrób outfit! < 333
    zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne włosy ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne włoski , a szczoteczka nie za ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie spodobał mi się Twój blog ! Z pewnością będę zaglądała tu częściej.
    Komentujesz ? Obserwujesz ? Robię to samo ! :>

    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥