poniedziałek, 25 marca 2013

New Yorker

Jakoś niedawno mówiłam, że zrobię post o moim ulubionym sklepie z ubraniami i tak też robię. Otóż moim ulubionym jest New Yorker. Odkryłam go chyba jakoś w wakacje i ubrania, które się w nim znajdowały po prostu mnie urzekły. Mam parę rzeczy z niego, które mam zamiar Wam pokazać.



cena: 59,95 zł


cena: 39,90 zł

cena: 39,90 zł, nie noszę ich, bo kupiłam trochę za duże.


cena: 59,90 zł, za bardzo nie widać, ale ma on wzór ombre, na dole lekki różowy, na górze kremowy.


cena: 9,95 zł, jeszcze z metką. Kupiłam ją na takie okazje jak rozpoczęcie roku szkolnego itp. Jeszcze jej nie nosiłam. :)

To by było chyba na tyle. Dziś ze szkoły przyszłam padnięta, rano tryskałam energią i coś mi odbijało, teraz nie dam rady nawet ołówka w dłoni przytrzymać. Zaraz muszę iść umyć głowę i kładę się spać. Wczoraj znów myślałam nad kręceniem filmików. W sumie to mogłabym kręcić typu tagi czy coś. A Wy co myślicie, może się nie nadaję do kręcenia ich? ;/
Nic ciekawego się dziś nie działo, o dziwo z pracy na muzykę pani postawiła mi 5+! Z matematyki jeszcze zrobiła pani kartkówkę z równań, na której miałam totalną pustkę w głowie, o wszystkim zapomniałam! Mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie.








10 komentarzy:

  1. Świetne zakupyy! Koszula i leginsy. ♥
    A co do filmików, to każdy się nadaje, tylko trzeba dojść do wprawy, tak więc, spróbuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to wszystkie twoje rzeczy które masz z New yorkera ?

    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ubrania! ;) Mnie szczególnie urzekłą biała koszula z ćwiekami. jest śliczna ;D i masz piękny kolor włosów! ♥

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ciuszki *-* Zazdroszczę ci no x3 I dziękuję ci że zarobiłaś tego posta o ubraniach :) A filmiki kręć! Widziałam te które wyrzuciłaś z Wiki i były dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :)

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie TU :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza koszula jest super! + jesteś sliczna :)
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony, buziaki! Dżuli ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog myślę że zajżysz i zaobserwujesz !:*
    http://blog-live-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥