wtorek, 26 marca 2013

Niech ten śnieg już zniknie!

Chłopcy z mojej klasy zachowują się tak, jakby nigdy na oczy śniegu nie widzieli. Rzucają w dziewczyny, za bluzki. Dziś obrzucili mnie i wymazali jakimś błyszczykiem...Ekhm ok. Rozumiem raz na jakiś czas się porzucać śniegiem, ale nie dość, że powtarza się to dzień w dzień, to jeszcze śnieg się pomału topi i robi się błoto, i właśnie tym błotem w nas rzucają. Chcą wojny, no to proszę bardzo, ja się nie dam! :)
W szkole mam obowiązkowe zajęcia tańca towarzyskiego. Dziś zaliczaliśmy Czacze i poszło nieźle, dostałam 6. Właściwie są to na razie podstawy, gdyż jestem dopiero w pierwszej klasie. W trzeciej dojdą nowe kroki itp. Teraz tańczymy na tzw. chodzonego.
Wieczór spędzam z książką od historii -,- Jutro sprawdzian, ale całe szczęście po tym tydzień wolnego! Pamiętam, kiedy byłam mała i zbliżała się Wielkanoc- z niecierpliwością czekałam na malowanie jajek. Jęczałam i marudziłam mamie kiedy będziemy malować. Fajnie było!
Niedawno pani z biologii wspominała o konkursie plastycznym. Szkoda, że nie umiem rysować, główną nagrodą była 3-dniowa wycieczka do Finlandii! Ale zawsze można spróbować. Jest jeszcze plastyczny z religii, może też się skuszę! :)


Oznajmiam iż po prostu kochamwielbieubóstwiam moje podkolanówki! <3 No uwielbiam je, są świetne! W lato zamierzam je nosić do szortów i trampek, haha nie sprawdzałam jak to będzie wyglądać, bardzo możliwe, że śmiesznie. Apropo lata, dziś było całkiem ciepło, słońce świeci do tej pory. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła schować do szafy tą ciężką, zimową kurtkę i włożyć lekki płaszcz!


W niedzielę z nudów pomalowałam sobie paznokcie, ale potem zmyłam. Nie lubię moich paznokci, są jakieś niekształtne, nie podobają mi się. Poza tym, gdybym pomalowała je do szkoły, dostałoby mi się od wychowawczyni. Nie lubię jej, jest taka niezorganizowana, dziwna.


Troszkę się rozpisałam. No nic muszę wracać do książek. Życzcie mi powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie, muszę dostać co najmniej 4! :(
Pozmieniałam trochę zdjęcia, bo tamte mi się jednak nie podobały!

10 komentarzy:

  1. Powodzenia na sprawdzanie ♥ :3

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak sprawdzian poszedł?? :) Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ale ty jesteś śliczna *.*
    zapraaszam na
    www.zycie-fanki-star-wars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na sprawdzianie ;) A tak z innej beczki to jeśli mogłabym zasugerować pomysł na post to chętnie poczytałabym o tym jak spędzasz taki pospolity tydzień .

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha skąd ja znam niezorganizowanych wychowawców? <3


    Namaluj,warto spróbować.Fajnie by było jak byś zdjęcia swoich "dzieł"dodała na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrywaj filmiki na youtubie . :D Pasujesz do tego :D:D Takie jak np: littleblueberrysmile czy lucyandlucy1 :) Pozdrawiam.. CHYTRA BABA Z RADOMIA XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jestes, strasznie pdooba mi się Twoj kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam cię na mojego bloga. Twój jest naprawdę świetny! będzie mi mi ło, jeżeli mnie odwiedzisz i zostawisz po sobie ślad :D carmellosmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie włosy <3
    zazdroszczę Ci :)

    Obserwuje :)

    misiioolek.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥