piątek, 29 marca 2013

Outfit

Ostatnio całe dnie spędzam przed komputerem, pracując nad designem bloga. Na razie nie jest tak źle, ale w sumie mogłoby być też lepiej. Dziękuję za pomoc Kindze i innym, którzy się zgłosili.
Przygotowałam na dziś outfit. Nawet nie wiecie ile czasu zajęło mi znalezienie miejsca, gdzie mogę położyć aparat. Ale no nic, oto on:





bluzka, spodnie- Takko Fashion, naszyjnik- ?

Bluzka nie jest za krótka, taka ma być ;) Przepraszam, że taka pognieciona. Ten outfit nadaje się na cieplejsze dni, założyłabym do niego zwykłe tenisówki lub jakieś baleriny. Liczę, ze Wam się podoba. Dzisiejszy dzień ponury, nudny. Nic ciekawego się nie dzieje. Wieczorem będziemy malować jajka i przygotowywać święconke, a jutro razem z siostrą będziemy robić sałatki ;)


http://www.froosheer.blogspot.com - zaglądajcie do niej, ma świetnego bloga!

11 komentarzy:

  1. Mi się podoba taki wygląd bloga jaki jest :) Nie ma mnóstwa zdjęć, drobiazgów itp. Twój blog daje wrażenie przytulnego miejsca :3 Miło jest na niego wchodzić <: Kolory są dobrze dobrane więc mi wystarczy taki wygląd :) I mówię to szczerze :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)
    zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej dziękuję za takie polecenie, chociaż przykro mi, że nie podołałam. :/
    Świetna bluzka. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog zapraszam na http://papierband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit :)
    Obserwuję i liczę na to samo :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych, rodzinnych i wesołych świąt życzy

    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  8. extra pomysł na jajka, genialne! :)
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne masz te stroje;* Wpadnij warto ;) http//my-colorful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten strój, fajnie wygląda taka krótka bluzka. Kurde, ja kiedyś nie nienawidzilam krótkich bluzek, nosiłam tylko dluugie tuniki które skracamy mi okropnie nogi, ale od jakiegoś czasu zmadrzalam i jestem najwiekrza fanka krótkich bluzek. :D
    A ten naszyjnik jest chyba z gazety trzynastka, bo res taki mam :D
    Masz świetnego bloga i jesteś prześliczna. Wydaje mi się, ze zyskasz duza popularność :D

    Sorry za błędy, pisze z fona xd

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥