środa, 20 marca 2013

Pielęgnacja skóry

Przez pewną osobę nie mogłam w nocy zmrużyć oka... To doprowadza mnie do szału. Ciągle mam go w głowie, jego uśmiech, jego twarz. ♥ No ale nie będę Was zanudzać takimi sprawami. Ostatnio miałam wielką ochotę przeczytać książkę i pożyczyłam od Patrycji "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa. Mówiła, że jest ona świetna, płakała czytając ją. Oglądałam film "The last song", który jest na podstawie jego powieści "Ostatnia piosenka". Film jest cudowny, przyznam, że oglądając go uroniłam kilka łez. Życzcie mi miłej lektury!




 Światło odbiło się od okładki i nic nie widać, ale już trudno. Przygotowałam na dziś post, w którym pokażę Wam, czego używam każdego wieczoru. Chodzi mi o kremy, balsamy itp.


Na początku zmywam oczy płynem do demakijażu z Loreal Paris lub mleczkiem nagietkowym z Ziaji.



Następnie przemywam twarz tonikiem antybakteryjnym również z firmy Ziaja





Potem twarz smaruję kremem Nivea Soft.


Kiedy już skończę, w miejsca, gdzie mam pryszcze smaruję punktowo maścią Benzacne, którą można kupić w aptece.



Po tym smaruję usta pomadką Nivea pure & natural olive & lemon. Ma cudowny zapach, po prostu go uwielbiam!




Na koniec smaruję ręce kremem z firmy Garnier.



To by było chyba na tyle. Muszę ogarnąć trochę w pokoju, bo mam niezły bałagan i zabieram się do czytania. Książka ta ma ponad 351 stron, więc myślę, że przez najbliższe dwa tygodnie lub nawet więcej będę miała zajęcie. Odpocznę trochę od komputera, bo ciągle ten Facebook i Facebook. Ostatnio książkę czytałam chyba rok temu, gdyż nie czytam lektur z czystego lenistwa. Trzeba to będzie zmienić!



Macie zdjęcie moich włosów! :D Sporo mi przez ostatni czas urosły, jeszcze w grudniu wydawałoby się, że były o połowę krótsze. Przypominam, że jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na posty piszcie w komentarzach! A jeśli macie do mnie jakieś pytania piszcie śmiało take.moments@o2.pl 

9 komentarzy:

  1. Niezła pielęgnacja :D A napisz w następnej notce przez kogo nie mogłaś zasnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy urzywasz xDD Na tym zdj twoje wlosy wydaja sie blond ;p

    http://dixy-dixxy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ,,I wciąż ją kocham'' i ,,Ostatnią piosenkę''.Ja też podczas oglądania uroniłam kilka łez :)) Fajny blog, na pewno jeszcze kiedyś wpadnę.Pozdrawiam,Agata.
    zakreconyswiatagaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne włosy ^^ Kosmetyki na pewno warte uwagi :)
    fajny blog, nagłówek i wygląd bloga :*
    obserwuję i zapraszam do mnie http://amazingmomentss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog! Co powiesz na obserwacja za obserwacje? Daj mi znac :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. pomaga ci ta maść na pryszcze?? w jakiej jest cenie:)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy wyskoczy mi taki spoorawy pryszczyk to co wieczór smaruję go nią przez kilka dni to znika. Wiem, że można ją stosować tylko wieczorem. Nie pamiętam jej ceny, ale nie jest droga, do 20 złoty, pewnie nawet mniej :)

      Usuń
  7. Świetny post ! :)

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, wygląd i pomysł zapraszam na mojego tinkaaaatattoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥