poniedziałek, 4 marca 2013

Vans vs. Converse

Postanowiłam zrobić post na temat conversów i vansów. Moim zdaniem converse są to zwykłe trampki ze znaczkiem. Co prawda posiadam jedną parę tych trampek, kilka razy byłam w nich na deszczu, a raz nawet na śniegu i mi nie przemokły, więc może tym się różnią od zwykłych- są trwalsze. Mam je od ponad 8 miesięcy, zdążyły mi się nieco zniszczyć i pobrudzić.
Lubię je, są wygodne, ładne, ale ich cena jest przerażająca. Za 249 zł kupiłabym pożądne adidasy lub inne buty.
Vansów co prawda nie mam, ale chciałabym. Na początku strasznie mi się one nie podobały, przypominały mi buty ortopedyczne, ale teraz moje zdanie się zmieniło. Gdybym miała wybierać, kupiłabym sobie czarne, granatowe lub bordowe. Ich cena również nie jest najniższa, ale cóż.





 tak wyglądają moje converse :)











 a tu macie kilka zdjęć vansów.

12 komentarzy:

  1. Wybrałbym conversy... mi bardziej wpadły w gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post, ja mam vansy i też mega szybko się niszczą ale i tak wolę vansy
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię ani Converse'ów ani Vans'ów, po prostu nie lubię oryginalnych butów. Gdy się kupuje takie buty, to nie dość że wydaje się dużo pieniędzy, to jeszcze płaci się większość za markę. Wszyscy się nimi jarają, ale nie ja i nie wstydzę się tego c:

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się i conversy i vansy podobają. Chciałabym dostać takie buty jak ty masz na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vansy♥
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię conversy
    Masz wspaniałego bloga !
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://aga-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. chce takie converse!
    obserwuje :)
    juleczkablog.blogspot.com -licze na komentarz: )

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam conversy ;)
    teraz poluję na Vansy ;)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam Conversow lecz bardzo mi sie podobaja conversy o kolorze mietowym.
    A Vansy mam i to kilka par juz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam juz 5 pary conversów : zielone , rozowe w motylki, czerwone w gwiazdki , czerwone i niebieski . Wszyscy podniecają sie ze maja vansy :/ bo jest vans jest lans ! Mialam vansy i nie polecam sa niewygodne a poza tym conversy wydłużają noge przez co we wszystkim wygladasz lepiej :* Mowiac szczerze jestem za conversami ! :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥