piątek, 8 marca 2013

Weekend ♥

TAK nareszcie doczekałam się mojego upragnionego weekendu! ♥ Jutro planuję z Wiktorią pojechać do galerii białej, ale chyba to nie wypali. Jeśli nie, może uda mi się wyciągnąć kogo innego.
Z okazji dnia kobiet dostałam od taty czekoladę i coś na co czekałam baardzo długo- akumulatory. Mogłam zrobić normalne zdjęcia aparatem, ale czasami mi się wydaję, że mój telefon robi zdjęcia lepszej jakości niż aparat. 
Dziś Ola ma urodziny! Chciałam jej kupić jakiś drobiazg. Widziałam w galerii na stoisku ze słodyczami lizak "gangnam style", myślę, że byłby to taki dość nietypowy mini-prezencik :) Dokupiłabym do tego jakiś lakier do paznokci, ale jeszcze będę musiała pomyśleć.
W poniedziałek nareszcie do szkoły przyjdzie Patrycja! Nie było jej ponad 2 tygodnie, STĘSKNIŁAM SIĘ
W niedzielę będę musiała niestety wcześnie wstać, gdyż mam spotkanie w kościele... Nie byłam miesiąc temu, więc tym razem będę musiała się zjawić.






 teraz właśnie gadam z Wiktorią na skypie, próbowała zachować powagę lol.

MÓJ ASK! >>KLIK<<

6 komentarzy:

  1. Mam podobne meble :3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz aparat na baterie ? ja mam i strasznie mnie to dobija, bo ciągle muszę baterie kupować nowe -.-

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fjny blog ! Obserwujemy? Ja już ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :>

    follow me ♥

    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna jesteś :)http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥