czwartek, 21 marca 2013

Wieczór z książką

Hello! A więc dziś pierwszy dzień wiosny. Na podwórku śnieg się topi i temperatura przy której da się wytrzymać. Mam nadzieję, że śniegu już więcej nie napada i zbliża się prawdziwa wiosna! 21 marca jest również dzień wagarowicza, kto był dzisiaj na wagarch, przyznawać się! :) Ja osobiście miałam iść, ale niestety nie wyszło. Połowy klasy nie było i lekcje były luźne, więc nie jest źle!


Resztę dnia zamierzam spędzić odpoczywając, słuchając muzyki i czytając "I wciąż ją kocham". Jestem na 41 stronie, skończyłam czytać pierwszy rozdział i zapowiada się ciekawie. Jutro chcę obejrzeć film, znacie jakieś fajne? Od razu mówię, że nie przepadam za horrorami, filmami przygodowymi, SF itp. Najbardziej lubię takie miłosne typu "Trzy metry nad niebem", "The Last Song", "LOL" itp.


Wielkanoc spędzam z Wiktorią, jadę do niej razem z rodzicami. W tamtym roku ona była u mnie, więc zapowiada się kolejna, ciekawa Wielkanoc! Szczerze to bardzo lubię te święto, wszystko jest takie wesołe, przyjemne. Malowanie jajek, wielkanocne śniadanie, święconka. Mam nadzieję, że chociaż zawita do nas słoneczko, bo Wielkanocy, w której jeszcze leżał śnieg to chyba dawno nie było...


Aktualnie zajadam popcorn i popijam Nestea Tropical Fruits, mmm <3 Na jutro nie mam żadnych planów, muszę tylko wstać, przeżyć i iść spać. Całe szczęście jutro piątek. W weekend chce w końcu kupić te BUTY I KURTKĘ, ale to pewnie jak zwykle nie wypali...


Przypominam JESZCZE RAZ, jeśli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście zobaczyć na moim blogu piszcie w komentarzach. Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało take.moments@o2.pl

14 komentarzy:

  1. Kurcze nie wiem czy ci to już pisałam lub czy był u cb już ten post jak był to sorki i jak byś mg daj link a jeśli nie to fajnie by było gdybyś zrb. A chodzi mi o tag mój zwierzęcy przyjaciel :)

    Zapraszam do mnie
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałaś, ale niestety nie mam zawierzątka ;c

      Usuń
  2. Mam pomysł, żebyś napisała w jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania i może pokaż te ciuchy co masz, które ci się najbardziej podobają. Tak jakoś mi przyszedł do głowy ten pomysł xd I też mam nadzieję, że jak najszybciej przyjdzie wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, nawet dobry pomysł, napewno go wykorzystam, postaram się jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :)

    zapraszam do obserwowania i skomentowania . ja już to robię :) - diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post. ;)
    Hmm... filmy typu romantyczne ... teraz trudno mi wymyślić ale polecam anime , które jest komedią romantyczną
    " sakurasou no pet na kanojo " ja się przy tym popłakałam już kilka razy , to ze śmiechu to ze smutku . Gorąco polecam . ♥ ( jak na razie są 23 odcinki , możliwe , że niedługo dodadzą kolejne/y ) Więc jeśli jesteś zainteresowana to mogę podać Tb przy okazji link , gdzie można obejrzeć bez limitu ( http://www.kreskoweczki.pl/sakurasou-no-pet-na-kanojo/ ) , ale tylko z napisami , lecz według mnie napisy co do " japońskich bajek " sprawdzają się lepiej i więcej zrozumiesz niż bełkot lektora mieszający się z japońskimi podkładanymi głosami postaci. ;)

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam rekolekcje, więc nie mogę nawet iść na wagary. :P
    Dziękuję za nominację do Versatile Blogger kilka postów wstecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie zbyt lubię Wielkanoc. Nie wiem czemu ;d
    OMG ;3 Jakie ty masz cuuudne włosy! :3

    http://sophie-maarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a no okej ja byłam :D ale uczyłam się tak ! jestem bardzo grzeczna :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jakie śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobacz Pitch Perfect! Może nie jest typowo miłosne (chociaż porusza także ten wątek), ale dużo dobrej muzyki i śmiechu, polecam!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wieczór mam zamiar spędzić na luzie :)
    Polecam ci film żona na niby.
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje, fajny blog. Zapraszam do mnie.
    http://krainaszczesciax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥