piątek, 22 marca 2013

Wolne

Jejejeje mama pozwoliła mi nie iść dziś do szkoły! Po prostu się spytałam, a ona się zgodziła, dziwne. No nic, ale nareszcie mogłam się wyspać, wstałam ok. 13 i to ledwo babcia z łóżka mnie ściągnęło. Dawno nie byłam tak zmęczona jak wczoraj. Nic ciekawego dziś się nie działo. Ktoś zaproponował, bym zrobiła post o moim ulubionym sklepie z ubraniami. Na razie moja siostra pożyczyła sweter z tego sklepu, a bym chciała Wam je wszystkie pokazać, więc post o tym będzie jutro lub pojutrze.
Wstałam, zjadłam śniadanie, pokolorowałam pracę na muzykę, tak na muzykę... Pani z muzy jest dziwna, ale co zrobisz. Hahaha nie wiedziałam, że kolorowanie może być takie męczące. Nie skończyłam, bo się wkurzyłam, gdyż moja praca się pogniotła i wygląda, jakby namalował ją 6- latek! ;( Niestety nie umiem rysować, ale cóż.
Chcę odrobić lekcje dziś, by mieć spokojny weekend. Wyglądam dziś jak totalny nieogar, więc zdjęć nie będzie. Cały dzień chodzę w koku. Zrobiłam trochę innego niż zwykle i wyszedł nawet fajnie ;o


Posprzątałam troszkę w moim pudełeczku, gdzie trzymam biżuterię i znalazło się kilka fajnych, nowych rzeczy.



Ta bransoletka chyba podoba mi się najbardziej <3




Do zawieszek będę musiała dokupić jeszcze jakiś łańcuszek.



19 komentarzy:

  1. Jeju jak ja Ci zazdroszczę rudych włosów!Kiedyś jak byłam malutka to w wakacje miałam rude,ale to było dawnoo temu!

    Twój blog bardzo mi się spodobał i postanowiłam na niego częściej wchodzić no i oczywiście obserwować :)


    Pozdrawiam Pa0lka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :D

    diamonds44.blogspot.com skomentuj i zaobserwuj . ja już to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kolor włosów. *.*
    Świetny blog, pozdrawiam. <3

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy ? Jeśli tak, napisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie umiem rysować xd śliczną masz bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć rude włosy. :)

    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten naszyjnik z aniołkiem *.*

    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    only-girl-blog.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że zrobisz tą notkę o ciuchach :)) Masz bardzo ładne zawieszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. też chyba posprzątam w takich rzeczach, może znajdę coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor włosów! :)
    Świetny blog, serio! :)
    obserwuje i licze na to samo od ciebie <3
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, Masz fajowego bloga, za obserwowałam i mam nadzieje że zrobisz to samo u mnie :** http://daaga-daags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja miałam wczoraj wolne bo rekolekcje -,-
    Śliczny ten koczek ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza biżuteria. :)
    Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥