niedziela, 24 marca 2013

Zakupy


Jak wczoraj wspominałam, zrobiłam małe zakupy. W galerii obok mojego domu, czyli Carrefou'rze otworzyli Hose'a. Kupiłam tam dwa T-shirty. Byłam również w Reserved, znalazłam podkolanówki, których szukałam od dawna. 


cena- 29,99 zł






Z tyłu bluzki jest narysowane takie przekreślone serduszko.



cena- 29,99 zł, ale akurat trafiłam na promocję "druga rzecz 50 % taniej" i zapłaciłam za nią 14,99 zł.



Na metce cena wynosiła 29,99 zł, ale przy kasie zapłaciłam 19,99 zł.

Dzisiejszy dzień tak jak każdy, odpowczywam. Słoneczko choć na trochę do nas wyszło, ale niestety już się schowało. Więc jutro szkoła i lekcje do 17. Mam nadzieję, że wytrzymam, na szczęście czwartek mamy już wolny, ale znowu dzień w dzień do Kościoła. No cóż- trzeba to trzeba! Jutro nie ma żadnych kartkówek ani nic, więc luzik, dam radę!




Zdjęcia poprzerabiałam w PhotoScape. :)

MÓJ ASK! >>KLIK<<
pytajcie :)

14 komentarzy:

  1. Ładne bluzki! :D Też niedawno byłam na zakupach ^^

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko wyglądasz w tych podkolanówkach <3
    Ja bardzo często zaglądam do Reserved'a, a już tym bardziej do Hausa.
    Chciałabym Cię poinformować, że jestem fanką Twoich włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bluzki!
    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bluzki :D Właśnie byłam dzisiaj w housie i nie widziałam takich,a szkoda bo są naprawdę cudoowne :D


    Pozdrawiam :*


    _______________________

    http://pa0lciiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzki są świetne! ;o Ja mam do House'a słabość, zawsze jak tam idę to kupuję wiele rzeczy, ale po prostu mi się tam wszystko podoba xd

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzki świetne a zdj w podkolanówka są prze śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę takich cudownych zdjęć. *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bluzki <3 Zazdroszczę że masz tak blisko Hose'a x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bluzki. Zazdroszczę ci urody i takich ładnych włosów. ^^
    Zapraszam do mnie. Obserwujemy ?
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zauważyłam takich w reservecie ;c
    zapraszam do mnie lalastyll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i śliczne zdjęcia ! ;))

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne podkolanówki, ale u mnie w pobliżu nie ma takich niestety... : C
    Piękne zdjęcia. ♥

    http://seranity-mitty.blogspot.com/- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne koszulki, a ja też chcę sobie kupić takie skarpety! :) Ślicznie w nich wyglądasz! ♥

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥