poniedziałek, 11 marca 2013

Żel-krem oczyszczający Garnier

Całkiem nie dawno mama kupiła mi żel-krem z garniera. Mam go po raz pierwszy i nie jestem zadowolona. Przez jakiś czas myłam nim codziennie wieczorem. Później zrobiłam sobie tygodniową przerwę i znów zaczęłam. Na twarzy wyskakiwały mi plamy, które potwornie piekły. Moja skóra jest teraz okropnie wysuszona. Dziś rano zauważyłam nawet "skorupę" między okiem a nosem. Być może moja skóra jest zbyt delikatna i podrażniał ją. Smarowałam twarz kremem Nivea Soft, który trochę łagodził pieczenie. W każdym bądź razie w moim przypadku on się nie sprawdził. Nie mam zamiaru nim już więcej myć twarzy.




Dzisiaj nareszcie do szkoły przyszła Patrycja plus dostałam już drugą piątke z matematyki ze sprawdzianu! Sama się sobie dziwię, że tak dobrze mi poszło. 
W środę zaczynają się rekolekcje, więc jeszcze przeżyć wtorek i dalej luzik. Najgorsze jest to, że dyrektor myśli nad zrobieniem nam lekcji w rekolekcje, ale i tak nie wybieram się na nie. Nawet moja mama uważa, że to głupota, więc raczej zmuszac mnie nie będzie.
Nie mogę się już doczekać weekendu, mam nadzieję, że pozbędę się na niego Izy i Patrycja przyjdzie na noc <3


 Ze szkoły przyszłam dziś jakaś strasznie zmęczona, do tego boli mnie strasznie kostka po WFie, nie wiem tylko czemu. Szybko wskoczyłam w jakąś luźną koszulkę, dres i związałam włosy w kucyk. Nie miałam siły przebierać się do zdjęć, więc wyszły takie jakie wyszły. W tej chwili uczę się angielskiego i rosyjskiego, a o 20 skype z Patrycją :)
Miłęgo wieczoru =)

5 komentarzy:

  1. A ja jestem z niego zadowolona. :)
    Do mojej skóry pasuje. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej cery ten żel jest genialny ! Uwielbiam go i jeśli mi się skończy to na pewno kupię drugi <3

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przedrzeźniasz moją bluzkę. D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam. ;) Właściwie w ogóle nie używam kremów/żelów. ;D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥