środa, 24 kwietnia 2013

3 in 1

No więc, chcę Was przeprosić za moją nieobecność i brak postów. Byłam ostatnio trochę zajęta i nie miałam czasu na napisanie czegoś na blogu, ale obiecuję, że to się zmieni. W ramach przeprosin przygotowałam na dziś 3 in 1, czyli tak jakby 3 tematy w 1 poście.

Jakoś niedawno moja ciocia była u siostry mojej mamy w Stanach. Przywiozła mi i Izie stamtąd parę drobiazgów m.in. mnóstwo lakierów do paznokci. Zdążyłam już je wypróbować i muszę powiedzieć, że zrobiły na mnie dobre wrażenie. Wystarczy tylko jedna warstwa, dość szybko wysychają. Wśród nich był jeden pękający, ale mi osobiście się nie podoba, prawie w ogóle nie pęka. Pochwalę Wam się jeszcze, że dostałam przepyszne cynamonowe gumy Juicy Fruit! Mogłabym je jeść na okrągło, są przepyszne!


Trzeci lakier jest pękający.





Wczoraj koło 11 poszłam z Patrycją i Ewą do podstawówki. Jeju, jak ta szkoła się zmieniła! Porozmawiałyśmy z naszymi nauczycielami, spotkałyśmy kilku znajomych. Nie wyrobiłyśmy się na jednej przerwie, więc całą jedną lekcje siedziałyśmy w łazience. Robiłyśmy sobie zdjęcia haha, ale nuda robi swoje. Potem posiedziałyśmy na amfiteatrze. Trochę nam odbijało, było zabawnie! Następnie wróciłam do domu, a po chwili otrzymałam sms'a od Patrycji czy wyjdę na podwórko. Przyszło jeszcze kilka dziewczyn z mojej klasy. Poszłyśmy na boisko i grałyśmy w koszykówkę. Haha, załóżmy, że wygrałam. Później przeszłyśmy się na plac zabaw i tam śmiechu było co nie miara! Wróciłam do domu zmęczona i głodna. Do dziś bolą mnie nogi.



Dziś pojechałam z dziewczynami do Galerii Białej. Pochodziłyśmy po sklepach i przegryzłyśmy coś w KFC. Kupiłam w moim ulubionym sklepie, czyli New Yorkerze bluzkę z krótkimi rękawkami.


Kosztowała 39,95 zł. Zwykła, biała z kropeczkami. Szukałam takiej z długimi rękawami, ale wielkimi krokami zbliża się lato i byłoby to bez sensu. Widziałam w H&M koronkowe szorty, w których się zakochałam i przy najbliższej okazji mam zamiar je kupić. Dziś niestety zabrakło mi pieniędzy.
Wieczorem idziemy biegać, haha trzymajcie kciuki, bo myślę, że daleko nie dobiegniemy.

A więc to był potrójny post. Jest długi, ale chciałam jakoś nadrobić moją nieobecność.
Wciąż pracuję nad wyglądem bloga. Szukałam w internecie sposobu, którym mogłabym połączyć nagłówek z tłem postów i podwyższyć kolumny. Niestety nigdzie tego nie znalazłam. Jeśli wiesz o co mi chodzi i wiesz jak to zrobić napisz do mnie na take.moments@o2.pl
 Z góry dziękuję za każdą pomoc!

24 komentarze:

  1. O widzisz, fajne lakiery ja właśnie buszuje i zastanawiam się jakie sobie wybrać, bo moja przyjaciółka mieszka w stanach i chce mi kilka rzeczy wysłać ... już zapisuje je sobie do mojej listy must have :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy wiesz, ale żeby lakier pękający dobrze popękał trzeba pomalować paznokieć innym lakierem ( będzie to baza) i wtedy dobrze popęka mi działa... Trzymam kciuki:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy wiesz, że żeby paznokieć (lakier) dobrze popękał trzeba dać pod niego bazę... Trzymam kciuki ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale kiedy nałożyłam go na fioletowy lakier zrobiła się taka jedna kreska i kolor zrobił się jakby brązowy ;/

      Usuń
    2. life-justi.blogspot.com A skąd wzięłaś te obrazki, co masz na nagłówku?

      Usuń
    3. tak, poczekałam.
      www.weheartit.com lub loveit.pl

      Usuń
  4. Ładne kolorki lakierów,ja ogółem nie przepadam za pękającymi lakierami :)
    Fajna bluzeczka :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne te lakiery, szczególnie te na drugim obrazku :D
    Koronkowe szorty *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, ładne zdobycze. ^^
    Ach, ja jestem w tej samej szkole od zerówki, bo mamy zerówkę, podstawówkę i gimnazjum łącznie. Myślę jednak, że jak już pójdę za te półtora roku do liceum, nie wrócę do obecnej szkoły, ani na jeden dzień w odwiedziny. No chyba, że do jednej z nauczycielek. ^^
    Uwielbiam New Yorker'a, mam z niego mnóstwo rzeczy. Bluzka bardzo ładna, te "kropki" dodają świetnego uroku. A jeśli już kupisz te szorty, koniecznie dodaj zdjęcie.
    Mówiłam już, że uwielbiam Twoje posty? :D
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dzień! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany... <3 Jakie świetne lakiery. *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohohoho bluzka mi się podoba :D będzie pasowała prawie do wszystkiego, a więc praktyczna :D

    najładniejszy ten lakier turkusowy :)
    +obserwujemy? daj nam znac :)
    http://polishtroublemakers.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. lakieryy *_* masz przepiękne włosy ! :)

    http://inesfjeld.blogspot.com
    Spojrzysz ? Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ?:))
    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam, wchodzę w każdy link pozostawiony na moim blogu :) do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje i liczę na rewanż :D http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bo masz naprawdę fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te lakierki, ogólnie super blog, pozdrawiam i zapraszam na swageverywherebitch.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne lakiery;)
    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahah, skąd ja znam to uczucie.. i pewnie wszystko w szkole było dużo mniejsze niż pamiętasz, nie? xDDD

    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery się ładnie prezentują. ^^ Fajna bluzka. *.*

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥