wtorek, 9 kwietnia 2013

a jednak

Myślałam, że dzisiejszy dzień będzie okropny, okazało się jednak, że był bardzo fajny. Na wf'-ie pan pozwolił mi, Patrycji, Ewie i kilku innym dziewczynom zagrać w badmintona. Uff, byłam cała czerwona i spocona, dawno się tak nie zmęczyłam! Na tańcach zaczęliśmy dziś walca wiedeńskiego. Teraz bolą mnie uda od tego całego unoszenia się, ale mam nadzieję, że do jutra mi przejdzie.
Pani dziś powiedziała, że w drugiej klasie jedziemy na Zieloną Szkołę! Przynajmniej mam taką nadzieję, że pojadę, bo jest to dosyć drogie, ok. 500 zł. Najfajniejsze jest to, że jeżeli cała moja klasa postanowi pojechać, będziemy mogli sie tam wybrać bez żadnych innych klas. Będę musiała wybłagać rodziców i zacząć oszczędzać, strasznie chciałabym pojechać.
W czerwcu jeszcze wychowawczyni zaplanowała jednodniową wycieczkę, ale nie pamiętam nazwy miejscowości. Będzie tam zwiedzanie muzeum, jakiś zamków, wież... Nie przepadam za zwiedzaniem, dlatego ta wycieczka jakoś mnie nie kręci.
Ostatnio nie miałam czasu i dawno nie zaglądałam na Wasze blogi. Muszę to dzisiaj nadrobić, dlatego idę się spakować i do dzieła!



Zdjęcia poprzerabiałam w photoscape ;3 Jakoś mi nie wychodziły, dlatego zrobiłam głupie miny. Jakość była "powalająca", więc przerobiłam na takie szare. Teraz zajadam croissanty, mniam. Znalazłam mój rysunek, który narysowałam na angielskim z nudów. Jest tam część mojej klasy, mówię Wam, jest on lepszy od zdjęcia klasowego, haha!




Tak, wiem mój talent powala na kolana ;3 Małymi kroczkami zbliża się wiosna, co oznacza, że niedługo zacznę zdjęcia robić na podwórku. Dzięki temu będą o wiele lepszej jakości. Będę tylko musiała namówić Izę, by mi je zrobiła. W sobotę jadę na rynek (chyba już wspominałam) kupić kurtkę, tak więc być może, że w przyszłym tygodniu zdjęcia będą już robione na dworze. Oby, bo w moim pokoju jest straszne światło i zdjęcia wychodza fatalnie, ale cóż... 
Macie jeszcze obiecany (od niedzieli) filmik z nocowania:

video

Rano wygladałam jak menel, ale wstałam i zaczęłam kręcić, więc się nie dziwcie. W sumie nie wiem po co siebie pokazywałam, ale szczegół!

20 komentarzy:

  1. Walc wiedeński <3
    Aww *.*
    Zielona szkoła, ja nigdy nie była, u nas nie robią takich wycieczek x.x
    Co ty masz do tego zdjęcia, boskie jest jak zwykle <3
    Masz talent do rysowania xd
    Nocowaaanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah z efektami brzmi to śmiesznie :D Super się musiałyście bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi byliśmy tylko na 1 Zielonej Szkole... ; )
    Widać dzień udany. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Walc wiedeński- zatańczyłabym :)
    Nigdy nie byłam na zielonej szkole... U nas nie chcieli czegoś takiego zorganizować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog,pozytywne zdjęcia i filmik bardzo ciekawy hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! a wiesz gdzie jedziecie na tą Zieloną Szkołę? U nas nic takiego nigdy nie było :(
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny filmik, zdjęcia śliczne <3
    Zapraszam do mnie
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny filmik , i ten wąsik na Palcu.; P
    Pozdrawiam ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś *.*
    Obserwujemy♥ jak tak to zaczynaaj :D
    http://dusiaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :D
    Zapraszam http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super filmik :3 Kocham nocowania <3 Ja byłam 2 razy na zielonej szkole z czego 1 była 4 dniowa :D A wrażenia są niesamowite :D W tym roku też mam mieć ale 14 osób przyniosło zgody a potrzeba 15 co najmniej! :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak sobie pomyślałam i wykrakałam.. Boli mnie gardło i głowa.. Widać na co się zanosi. Dobrze, że u Ciebie nie zanosi się na melanchlijny tydzień.

    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo urocza... i śliczny odcień włosów :)
    obserwujemy??
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahah, czy nie uważa pan że krewetni mają dziwny kształt i ich wąsy są takie wąsate ? niewiem czy nie przekręciłam słów , hhahahah . byłam w 4 klasie na zielonej szkole ;3


    http://nikolaa-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuudny Blog <3 i zdjecia i Ty <333 Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : ) + Obserwuje : )
    http://ikaa0201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥