czwartek, 4 kwietnia 2013

Dobre dni

Ostatnio miewam bardzo dobre dni, mam świetny humor i inne podejście do wszystkiego. Zobaczymy kiedy mi to przejdzie, oby nie szybko. Odrabianie lekcji zajmowało mi ok. godziny, teraz 20 minut. Staram się wychodzić częściej z domu, ale kiedy śnieg pruszy nie mam najmniejszej ochoty nigdzie się wybierać. Dziś wróciłam ze szkoły ok. 14, zaraz potem poszłam z Ewą do Carrefour'a. Wydałam wszystkie pieniądze, które mi zostały, ale nie żałuję. Kupiłam sobie bransoletkę ćwiekową, pierścionek i tusz do rzęs. Ich zdjęcia pokażę jutro, gdyż aktualnie akumulatory do aparatu się ładują. Moja koleżanka miała w marcu urodziny, tak więc kupiłam jej spóźniony prezent urodzinowy- lakier do paznokci i czekoladę.
Dochodzę do wniosku, że niektórzy chłopcy zachowują się jak niedorozwinięci psychicznie. Zaczyna mnie to wkurzać, dlatego planuję z Patrycją zapisać się na kurs samoobrony, haha! W sumie byłby to nawet dobry pomysł.
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, jutro na szczęście piątek i znowu wolne! Teraz zbliżają się egzaminy gimnazjalne i matury (moja szkoła jest połączona z liceum) więc dni wolnych będzie co nie miara. 





Zdjęcia są robione kamerką od laptopa, bo jak już wspominałam akumulatory do aparatu aktualnie się ładują. Jutro powinien się pojawić jakiś post tematyczny plus pokażę moje dzisiejsze zakupy, więc do jutra :)

23 komentarze:

  1. Ja ma jutro wolne, bo autobusy się popsuły. Pozdrawiam kochana. Śliczny blog ;*******

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie . ;3 też by mi się przydały te dni wolne. ohh. ;c xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, będę tu zaglądała częściej :)

    mademoiselleagath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczne Zdjęcia !! < 3
    Polecasz Vansy bardziej ?? Bo właśnie się zastanawiam , bo napewno chę mieć takie buty , ale niewiem które.: /
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  5. BOZE, JAKA TY JESTES PIEKNA <333 mogłabym się w Cb wpatrywać godzinami ^^ (ja pedofil xddd) ale nie, serio, prześliczna jesteś.
    Fajnie, ze nasz teraz dobry humor, takie dni są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah to dobrze że masz dobry humor :) Jestem ciekawa tej bransoletki *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną bluzkę w kratkę. ; )
    Świetne ostatnie zdjęcie. : D

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że masz dobry humor :)
    fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne masz włosy :)
    Też mam dobry humor ostatnio.
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty miewasz dobre dni, a ja ciężkie. Co odbija się później na moim zdrowiu :)
    śliczna jesteś ;3

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurs samoobrony,dość ciekawy pomysł : ) Ja to chyba na judo pójdę bo u mnie takich "niedorozwiniętych psychicznie" jest co nie miara ; P


    Gorąco Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjecia!

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetne włosy ! *.*

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na post tematyczny i zdj tego co kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo ja też mam dziś dobry humorek :))
    zawsze-piekne-zakonczenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdj ;)


    Zapraszam na konkurs !
    Pozdrawiam,
    Redsun :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Osz ty! Ja mam gimnazjum połączone z podstawówką. A ty! Będziesz sobie siedziała i nic nie robiła, jak matury będą! ;D
    Obserwuję ^^ Zapraszam do mnie ;)
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bransoletke ćwiekową ? hahahahah .. pieszczoche pindo ;_;

    ~ twoja najukochańsza wiktoria :# XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :D Zazdroszczę bransoletki. xD Też mam ostatnio całkiem dobre dni. *-*

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio miałam przeciętne dni, u mnie nic ciekawego się nie działo :)

    UWAGA: O tagowałam Cię do I ♥ spring tag , wejdź do mnie na bloga
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥