poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Dwa miesiące!

Wczoraj mój blog skończył dwa miesiące! Dokładnie 14 lutego rozpoczęłam blogowanie. Zakładając go nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie miał ochotę mnie czytać. Może dla niektórych 133 obserwatorów to jest mało, ale dla mnie to jest naprawdę duża suma! Bardzo Wam dziękuję za to, ze jesteście, wiedzcie, że bardzo Was kocham  Na samym początku byłam pewna, że za kilka dni on mi się znudzi i go usunę, jednak tak nie jest, blogowanie sprawia mi ogromną przyjemność.
Chcę Wam podziękować za wszystkie miłe komentarze, które otrzymałam dotychczas, za każdą pomoc w sprawie wyglądzie bloga, za to, że jesteście 
Nie będę Was już zanudzać, chciałam tylko jeszcze raz powiedzieć DZIĘKUJĘ 

17 komentarzy:

  1. Gratki <3 Kocham twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci obserwatorów ;*

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacjee! ♥
    Zasłużyłaś sobie na te 133 obserwatorów w te dwa miesiące. Piszesz świetnie i wgl. jesteś świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 miesiące o.O myślałam że dłużej już go prowadzisz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulejszyn! Zapraszam na mojego dopiero utworzonego bloga chwile-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem z xb bardzo dumna no i z bloga też :)
    gratuluję
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Dalszych powodzeń w blogowaniu. Mam nadzieję, że ja też dam radę i nie usunę bloga - ale wątpię, żebym to zrobiła, bo bloggowanie zaczyna mnie wciągać :) zapraszam do mnie
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Ja też niedługo będę obchodzić 2 miesiące bloga :) Zasłużyłaś na tych obserwatorów, bo prowadzisz naprawdę świetnego bloga!
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia fajny blog czemu by nie czytac ;P
    gartuluje 133 obserwatorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no - gratulejszyns! ;D
    Wiem ze się powtarzam, ale pozwolę sobie napisać to jeszcze raz; MASZ BOSKIE WŁOSY! ;3


    http://sophie-maarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwujemy ? :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. +oczywiscie obserwuje ;3
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga <3 Gratuluję ,masz bardzo dużo obserwatorów w tak krótkim czasie :) Super mix ze zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥