wtorek, 30 kwietnia 2013

Have a nice day!

Dziś miałam 5 lekcji, które kończyłam o 13.40. Minęły bardzo szybko, a po nich nareszcie mogłam wrócić do domu i odpocząć. Byłam zmęczona, bo na wf-ie graliśmy w palanta. Uff nabiegałam się! No, ale dosyć o szkole, bo znowu mamy wolne! Podobno pogoda ma być nie zaciekawa, więc pewnie przesiedzę majówkę w domu. W głębi duszy mam jednak nadzieję, że będzie inaczej!
O 17 wyszłam na podwórko z Ewą i Patrycją, która wzięła ze sobą Dżesi. Było zabawnie, spotkałyśmy kilku znajomych, haha! Później zaszłam z Ewą (Patrycja poszła) do sklepu i kupiłyśmy czipsy, po których troszkę nam odbijało. Jestem teraz okropnie zmęczona.
Po szkole chciałam nagrać mój taki pierwszy poważny film. Znalazłam kamerę, która nagrywa o wiele lepiej niż aparat, więc pomyślałam, że mogę spróbować. Chciałam zrobić "Ulubieńcy miesiąca", ale naprawdę nie wiem po co, bo nie miałam pojęcia, co tam pokazać, ciągle śpiewałam i mi odbijało. Jutro to skleję, może wyjdzie coś śmiesznego, haha!
Wczoraj znalazłam mojego starego jak świat iPoda! Naładowałam go i zagrałam na nim. Szkoda tylko, że nie działa mi tam internet.
Dzień uważam za udany, jutro znowu wychodzę z dziewczynami, więc post pewnie również pojawi się jakoś tak pod wieczór, do zobaczenia!



Dziś zdjęcia mi nie wychodziły i te jest jedyne, na które da się patrzeć.
 Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! KLIK!

Zadawajcie mi pytania (chcę zrobić filmik z odpowiedziami) na take.moments@o2.pl

18 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna:) Poznaję grę:D A ja skończyłam dziś o 14:05...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną jesteś.;)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. my mieliśmy wczoraj 2 wf przed wami... zmęczenie x2

    OdpowiedzUsuń
  4. http://wiska-wiskaa.blogspot.no/2013/05/ogloszenia-konkursu.html gratuluje ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. WYGRAŁAŚ KONKURS NA DESIGN U WIŚKI ŚLICZNOTKO *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak mi sie podoba Twoja uroda! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, rudaa♥
    Nie mogę napatrzeć się na twoje zdjęciaa:)
    Psychofanka;d
    Żarcik;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypominam sobie palanta z podstawówki. :D Ale było wtedy darcia się 'biegnij, biegnij, szybciej' . xD Haha. ;)) Pozdrawiam ii zapraszam do Mnie. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaj mi te cudne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie blogi-pamiętniki, sama kiedyś miałam takiego, ale niestety musiałam usunąć. Znajomi zaczęli się ze mnie naśmiewać. -.-

    http://byczyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna jesteś :) zapraszam do mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie. ;DD
    Ooooo.! Lubiła grać w tą grę.! ;DD 8-)

    + zapraszam na nowy wpis mam nadzieję że Ci się spodoba.! ^_^
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.!
    ZuZa. ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś ♥ Super masz bloga .
    zapraszam do mnie mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥