czwartek, 4 kwietnia 2013

Jak zrobić koka z wypełniaczem

Niedawno zrobiłam post, jak można zaoszczędzić parę groszy i zrobić samemu wypełniacz do koka. Zapewne nie wszyscy też wiedzą jak zrobić owego koczka. Mam zamiar własnie Wam to pokazać. :)


 Na początku robimy zwykłego kucyka.


 Później "wkładamy" w niego wypełniacz tak, jak to widac na obrazku powyżej.

 To zdjęcie trochę nie wyszło i nie widać za bardzo co tu trzeba zrobić. 


 Na końcu można spryskać koczka lakierem do włosów by się lepiej trzymał i gotowe! 


Nie jest to trudne, mam nadzieję, że niektórym choć trochę pomogłam. Ostatnio mam sporo pomysłów na filmiki i posty, więc możecie spodziewać się teraz postów tematycznych. Niedawno wróciłam ze szkoły i zaraz idę z Ewą do Carrefour'a. Mówiła, że widziała tam brązowy tusz do rzęs, zobaczymy. Wydaję mi się, że będzie lepiej pasował. Mam nadzieję, że jbc. sprawdzi się lepiej niż poprzedni... Za 10 minut muszę być na miejscu, więc się z Wami żegnam, do jutra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥