poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Konkurs- wygraj design bloga!

Razem z Madzią zorganizowałyśmy konkurs, w którym do wygrania jest design bloga. Zasady są bardzo proste, a mianowicie musisz:


1. Zaobserwować publicznie bloga mojego i Magdy
2. W komentarzu napisać formularz zgłoszeniowy (nazwa, pod którą nas obserwujesz, e-mail, link bloga)
3. Ustawić na blogu poniższy baner.




Zgłosić możesz się tylko raz!
Rozstrzygnięcie konkursu 30 maja.
Życzymy powodzenia! :)

Mam jeszcze do Was prośbę. Zadawajcie pytania na mojego e-maila (take.moments@o2.pl) ponieważ chcę nagrać filmik z pytaniami i odpowiedziami! 

37 komentarzy:

  1. 1. Gotowe:)
    2. Paula, paulowexd@gmail.com, paulowe.blogspot.com
    3. Ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, kiedyś RBD robił furorę a teraz to chyba wszystcy o nim zapomnieli a szkoda ;)
    magiczna-moda.blogspot.com zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o blogu :D lacky-lacky-mja.blogspot.com

      Usuń
  4. 1.Gotowe
    2.Sysiek , throuble24@gmail.com
    3.Ok :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Gotowe
    2.Sysiek, throuble24@gmail.com , http://soourire.blogspot.com/

    (przepraszam, że jeszcze raz, ale w tamtym komentarzu nie podałam linku bloga) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wezmę udziału, mój design w pełni mi się podoba c:
    Ale wszystkim uczestnikom życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Gotowe
    2.Obserwuję jako: Bezsennaaaa, Mój blog: http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/ E-mail- izkawalizka22@interia.pl
    3. Już

    OdpowiedzUsuń
  8. Acha :) A kiedy zaczniesz pisać normalne notki? :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja podziekuje co do designu ;)
    mi sie moj podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już mam wygląd, który na razie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję pod nazwą: Marta Marple
    e-mail: marpleous@gmail.com
    blog: marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oli-OLiwia
    amanda55xd@wp.pl
    oli-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. także troszkę zmieniłam wygląd :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam wygląd który mi się osobiście bardzo podoba :) Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z moim szczęściem lepiej nie próbuję bo sie załamię :c
    oxox, Wandzik

    napisałam na poczte :) ;* !

    OdpowiedzUsuń
  16. już :)
    zgłaszam się :)
    Nazwa- Ola
    e-mail- olawer10@gmail.com
    link : olciak-olciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję pod nazwą: natalia.
    Mail: mustbestrongx.blog@onet.pl
    Blog: http://mustbestrongx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się !

    nazwa - my life .
    e-mile : fashionfrenzy01@gmail.com
    blog : wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lollipop<3
    megustaa6@gmail.com
    blog : http://mylitllechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Susan
    2. diamentowe.baleriny@o2.pl
    3. zuuzia-blog.blogspot.com

    Ahh chciałabym mieć takie szczęście i wygrać! .__. Życzę wszystkim powodzenia i sobie też! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Shi blogowiczka
    2.shikontakt@interia.pl
    3.shi-shi-blog.blogspot.com

    Chciałabym miec szczęście ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. GOTOWE ! ☺

    1. Agatka
    2. A.K_20@wp.pl
    3. sweeet-coookie.blogpost.com

    Mi by się przydał ;) POWODZENIA WSZYSTKIM !

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się:

    Obserwuję jako: Daga
    Mój mail: dagi-dasia@o2.pl
    mój blog: http://dagi-dasia.blogspot.com/

    Dziękuję ślicznie <33

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. unkaaa
    2. sebaulaczerwiscy@gmail.com
    3. unkaaa.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Już :)
    2. Kingula99@gmail.com
    2. Thelove-pon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 Już. :D
    2 oliwia.degowska@onet.pl
    3 http://olivee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Znacz Thelove-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Gotowe
    2. wikaemka.gmail.com , wikaemka ,wika-moda.blogspot.com
    3 . Już !!

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 Obserwuję jako nika
    2. weronka102@gmail.com
    3.http://lolka102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję obie jako: Madzia
    E- mail: madziablog03@gmail.com
    Baner: http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Ania,yesnoana
    maja6005@interia.pl
    yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako : Lorena Colluci
    asiejszyn@onet.pl
    maymiodek.blogspot.com

    wszystko gotowe :*

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Ok :)
    2. Nacy / nacy.and.nacy@o2.pl
    3. Już :)

    Życzę wam wszystkim powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥