wtorek, 2 kwietnia 2013

Lumpeksy

Dziś razem z Izą przejechałam się po paru lumpeksach, czyli sklepach z odzieżą używaną. Niektórzy uważają, że jest to wstyd kupować ubrania w takich sklepach, inni tego nie robią ze względów higienicznych. Czasami można tam znaleźć naprawdę fajne i nie drogie rzeczy.
Strasznie teraz bolą mnie ręce od tego przewracania, szperania. Moja siostra znalazła dwie bluzy, które miała kupić sobie, a że były na nią za małe ja je wzięłam. Były trochę drogie, bo jedna za 16,50 zł, a druga za 30,50 zł. Ale naprawdę, było warto, są śliczne. Kupiłam także szarą bokserkę i T-shirt, który powinien być biały, a jest żółty. Może, kiedy mama mi go wypierze odzyska swą biel. Jeśli nie, wezmę go na WF lub będę w nim chodzić po domu. Majątku za niego nie dałam, tylko 4,50 zł.


W sumie zapłaciłam ok. 55 zł. Przepraszam, że zdjęcia takie wyblakłe, ale niestety jakoś tak wyszły.






Za nią zapłaciłam 30,50 zł.




Jej cena wynosiła 16,50 zł.




Jak już wspominałam, za tą koszulkę dałam 4,50 zł.



No i bokserka, która kosztowała tylko 2,50 zł.

Echh, miałam zamiar zbierać na Vansy, ale nie mogłam się oprzeć tym rzeczom i już jestem 50 zł do tyłu :( Szkoda, ze urodziny mam dopiero w listopadzie. No nic może jeszcze dozbieram, lub poproszę na następne święta albo urodziny.
Jeszcze do niedawna nie lubiłam chodzić po sklepach z używanymi ubraniami, jednakże po tym co dziś znalazłam, to się zmieni i będę tam częściej zachodzić, bo są tam naprawdę ładne rzeczy.

24 komentarze:

  1. Fajne rzeczy upolowałaś :D Lubię sh ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest śliczna <3
    Ja nigdy nie upoluję nic w sh :(

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! super rzeczy ! :D

    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ejj, fajne te rzeczy, szczególnie ten granatowy sweterek *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubrania nawet ładniejsze od oryginalnych. ^.^ Mnie czasem mama zaciąga do sklepów z używaną odzieżą :D Ja czasem lubię się tam przejść bo można naprawdę fajne rzeczy znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te ciuchy *.* Najbardziej podoba mi się ta bluzka z frytkami i hamburgerem ^^
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://crazydiaryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdobycze :D zazdroszczę granatowego sweterka ^^ zapraszam do mnie :)) http://lifefashionfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rzeczy :) Ja zawsze gdy jestem w lumpeksie, to nic ładnego nie mogę upolować.

    http://danica-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie zdobycze cudowne <3
    Ta pierwsza bluzka z łatkami na łokciach jest świetna <3
    Jak zwykle zakochałam się w twoim poście <3

    OdpowiedzUsuń
  11. great items!
    the t-shirt is really funny :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, no faktycznie warto tam czasem sobie zaglądnąć ;)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy :)
    juleczkablog.blogspot.com -skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ten t-shert z I ♥ i hamburgery :P
    Fajne zakupy, a na vansy kiedyś w końcu uzbierasz :)
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez lubię tam chodzić, kilka moich ulubionych ubrań kupiłam właśnie tam ;D

    http://sophie-maarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy:) T-shirt z nadrukiem jest przesympatyczny:)
    fajnie tu:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ciuchy, ja też czasami chodzę do lumpeksu, ostatni raz jak tam byłam kupiłam fajny t-shirt cały w flage ameryki no i kupiłam kolejny t-shirt za jakieś marne grosze. ;)
    P.S skomentowałam poprzednią notkę DIY ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ciuszki :*
    http://zwariowana-i-zaczarowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W jakim sh w Białymstoku znalazłaś takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubierzemy wszystkich na hetmańskiej.

      Usuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥