piątek, 5 kwietnia 2013

Mamy weekend!

Znowu wolne- już piątek. Weekend zapowiada się bardzo ciekawie, gdyż idę dziś razem z Patrycją na noc do Ewy. Chyba wezmę aparat... Wcześniej pójdziemy do Carrefour'a kupić składniki, bo chcemy upiec babeczki lub coś innego :D Teraz czekam na obiad, a po nim spotykam się z Patrycją i idziemy.
Jestem zła, bo nakręciłam tag i chciałam Wam go pokazać, ale okazało się, że poucinało parę momentów bo brakowało miejsca na karcie. Nie mam ochoty tego wszystkiego znowu nagrywać, może kiedy indziej.
Mówiłam, że wczoraj kupiłam parę rzeczy, które chcę Wam teraz pokazać.


Nie noszę bransoletek, ale tej nie mogłam się oprzeć. Kupiłam ją w House za 14,99 zł.


Pierścionek nie wszystkim może się podobać, mi akurat bardzo. Zakupiłam go również w House za 6,99 zł.




Mam też nowy tusz do rzęs. W przeciwieństwie do poprzedniego zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie. Nie rozmazuje się, szczoteczka jest taka, jaką chciałam. W sumie użyłam go tylko raz, zobaczymy jak dalej się sprawdzi. Mam nadzieję, że o wiele lepiej niż poprzedni.


Znowu zaczęło coś mi nie pasować w wyglądzie bloga. Jak myślicie, mam coś zmienić? Jeśli tak, to co? 

14 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka i pierścionek.
    Mi się wszystko na blogu podoba-nie zmieniaj.
    Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka ^^ To ty masz House'a w Carrefour'rze?? :O Ja nie x_x

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie bo właśnie pokazuje swoją kolekcję biżuterii ;)a co do bloga - nic nie zmieniać jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy :)
    disneyaniachanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie musisz nic zmieniać, jest dobrze ! :)

    Zapraszam do śledzenia i obserwacji moich początków na:

    http://verliefd-op-mode.blogspot.com/

    Ja już obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ohh ten tusz jest świetny. Kiedyś go miałam ,ale nie potrafię go nigdzie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie pisze takich komentarzy.. ale jaki cudowny blog! *-* Świetny wygląd i super piszesz posty! Świetna ta bransoletka :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo bransoletka na prawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest świetna.. Choć też nie bardzo lubię chodzić w nich :)
    I nie zmieniaj tu niczego..chyba że tło na bardziej przytulny kolorek.. :D heh ;) Zapraszam do mnie :)

    stayforeverr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny tusz <333
    Podoba mi sie bransoletka <333 ♥
    Zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny tusz :) firma essence to bardzo dobra firma kosmetyczna, polecam z niej kosmetyki :)

    zapraszam
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥