wtorek, 16 kwietnia 2013

Moje plany

 Poprzednią nocą sporo myślałam, długo nie mogłam zasnąć. Dręczyło mnie kilka faktów i doszłam do wniosku, że jestem okropnym leniem i się obijam, siedząc przed komputerem. Złapałam lekkiego dołka i pomyślałam, że mogłabym to wszystko zmienić.
Mam notes, w którym chcę rozpisać wszystko, co mam zrobić. Postanowiłam sobie również, że:
 w dni powszednie na komputerze będę spędzała 1,5 h, w czwartki 2,5 h, gdyż kończę wtedy wcześnie lekcje, a w weekendy 3 h
 chcę więcej czasu poświęcić nauce, gdyż dziś była wywiadówka i okazało się, że z moimi ocenami nie jest najlepiej
 w wolnym czasie planujemy z Ewą i Patrycją biegać!
 mam zamiar codziennie ćwiczyć i jeść 5 posiłków dziennie
 zamierzam również kłaść się spać ok. 22.30 (zazwyczaj kładę się o 0.00 i się nie wysypiam)
 postanowiłam też więcej czasu poświęcić rodzinie i przyjaciołom


Chcę po prostu zacząć robić coś innego, niż tylko siedzieć przed tym monitorem, spróbować czegoś nowego, mieć jakieś fajne wspomnienia, przygody. W moim życiu komputer stał na pierwszym miejscu od dawna, myślę, że czas to zmienić. Mam nadzieję, że to nie jest chwilowy zapał i, że za kilka dni znowu będę siedziała przed laptopem 5 h.
Trzymajcie kciuki, aby udało mi się zrealizować moje plany. Jest ich wiele więcej, ale nie będę przecież wszystkich tu pisać :) Zmykam uzupełniać notesik, a na tą chwilę się z Wami żegnam, pa! 

23 komentarze:

  1. Fajne :D Chyba też muszę coś takiego napisać ;) Fajne fotki ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że cele masz imponujące :P
    Trzymam kciuki..

    OdpowiedzUsuń
  3. o jacie to ta koszulka . *>*

    nikolaa-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też w wolnym czasie mam zamiar zacząć biegać :)
    świetny blog ^^
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :D
    Wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia no i oczywiście post :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://francis-fraancis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia z postanowieniami! ;)

    www.polishtroublemakers.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje :)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za Twoje plany... u mnie z uzależnieniem od kompa... no kiepsko ;p
    Bardzo fajne zdjęcia i zajebista bluzka *_* Mega!

    Zapraszam do siebie. Liczę na komentarz i jeśli blog Cię zaciekawi i chcialabyś się dowiedzieć co dalej z losem bohaterów- dodaj się do obserwatorów :) http://she-is-scared.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czasami sobie robię postanowienia ^^ Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne postanowienia ♥
    Ja tam biegać nie lubię, wystarczą mi ćwiczenia ^^
    A propo tych pięciu posiłków dziennie to bym nie wytrzymała, bo ja jadam z 10 xD
    Powodzenia w trwaniu w postanowieniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :)
    +Dodajemy do obserwatorów nawzajem? :)
    www.paula-fashion.blogspot.com Nie mam wpisów ale dlatego, że chciałabym zacząć mój początek z kilkoma obserwatorami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważenie tego, co robimy nie tak, jest pierwszym (a zarazem najważniejszym) krokiem, by zmienic coś w swoim życiu.
    Wytrwałości w postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za obserwację na moim blogu i ja również obserwuję!

    Marquen.blogspot.com

    +nowa notka u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie zdjęcia : )

    oxox, Wandzik.
    zapraszam do siebie, u mnie konkurs ! :)
    wandzik-waandzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia. ;d mam podobne plany. ;d świetny pościk.
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ciągle siedzie na komputerze i mój tata powiedział że w każdy weekend mam chodzić na dwór na ponad 2-3 godziny i wgl.

    Zapraszam do mnie na nowy post
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w dotrzymaniu planów. Z natury wiem, że to nie jest łatwe :/

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś! :D i ja też długo siedzę przed kompem ;p dziwne, że mnie to jeszcze nie znudziło.. Widocznie dzisiejsza młodzież już taka będzie xD I chciałam również zacząć biegać, lecz brak mi motywacji.

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kapselek, uwielbiam je :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w podciąganiu ocen:P U mnie wyszło podobnie, kupa nauki coraz mniej czasu na "przyjemności" :) Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥