sobota, 27 kwietnia 2013

Nauka

Aktualnie siedzę nad książkami, czego jak zapewne każdy, nie znoszę. Patrzę się w nie bezmyślnie, próbując coś zrozumieć, lecz nic z tego. Czuję się, jakbym była totalnym głupkiem, który nic nie umie. W tym półroczu bardzo opuściłam się w nauce, haha ciekawe czy uda mi się nadrobić cały rok szkolny w 2 miesiące... Ale cóż, pomarzyć każdy może!
Zbliża się majówka. Moja szkoła jest połączona z liceum, co oznacza, że mam dodatkowe 3 dni wolnego. Achh, czuję zbliżające się wakacje! Dziś jest pochmurno, więc zanosi się na pierwszą wiosenną burzę. 
Nie mam żadnych planów na zbliżające się wolne dni. Zapewne przesiedzę je na podwórku, o ile pogoda będzie w miarę udana.
Być może przejdę się niedługo z Izą do sh, chcemy kupić jakieś niedrogie dżinsy i przerobić je na szorty, a potem wbić w nie ćwieki ;3


24 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Bardzo podoba mi się twój blog ;)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będe miała majówki wiec mam 0 wolnego, szkoda :/
    ładne zdjęcia x

    OdpowiedzUsuń
  3. Super... Fajny blog ;**
    Zapraszam: life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. POniedziałek, wtorek - damy radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty śliczna ;* Zazdroszczę ci urody ruda <3 Śliczny wygląd bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, chyba jak każdy :)

    Zapraszam do udziału w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  7. też niedługo chcę się wybrać do sh po jakieś ciuchy na przeróbkę :) ładne zdjęcia!

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia,obserwuję bloga ;) wygląd jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście jeszcze tylko poniedziałek i wtorek :)
    Też mam dużo nauki :(
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia;)
    Obserwuję;)

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam wolne na matury, bo jestem w liceum. Będzie dłuuuga majówka <3

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Bajkowa historia pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja cały tydzień wolne :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w nauce <3

    Masz śliczne włosy! Pozazdrościć<3

    w wolnej chwili zapraszamy do nas : meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wolne 7, 8, 9. Trochę bez sensu, że w środku tygodnia, ale zawsze coś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tobie tych 3 dni wolnego ;p I masz fajnie, że szanujecie osoby, chodzące do sh, że możecie sb mówić o tym nawzajem - ja mam taką klasę, że wszyscy mają raczej firmowe rzeczy, jak pani wspomni na lekcji o lumpeksie i o biedniejszych ludziach, to wszyscy są zdziwieni. Ja przyznam, że często chodzę i znajduję takie "używane perełki". Ale nie mogę powiedzieć tego na forum ;/ Też mam zamiar obciąć spodnie ;D


    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu ;D Zapraszam do mnie- głosowanie na nowy nagłówek na bloga, bo zmieniam design. Bardzo chciałabym poznać twoją opinię, więc śmiało wpadaj. Jesteś mile widziana ;D
    Zapraszam♥ Zagłosuj, a na pewno się odwdzięczę ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdj ;d
    ja tez bd miec wolne ;d
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog, masz fajne pomysły :))

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥