czwartek, 18 kwietnia 2013

Outfit

Ten tydzień, choć wydaje się ciągnąć baardzo długo, to wcale mi to nie przeszkadza. Pogoda jest piękna, słońce świeci od samego rana aż do godziny 20.00. Dzięki temu chętniej wstaję z łóżka i wszystko sprawniej mi idzie. Wreszcie zniknął ten śnieg i wracam ze szkoły sucha. Wiosno- brakowało mi Ciebie! 
Przygotowałam na dziś outfit. Oto on:


Troszkę rozmazała się jedna ręka, ale to było jedyne zdjęcie, które miałam, a naprawdę, nie miałam ochoty znów się przebierać i znów robić zdjęcia.

Sweter- New Yorker/ Leginsy- sh/ Buty- Converse




Zdjęcia ogólnie powychodziły jakieś dziwne, bo nie są zbyt wyraźne, ale to nic.

Po szkole byłam na spacerze z Patrycją, Ewą i Dżesi (pies Patrycji). Ona jest taka słodka, wygląda dosłownie jak mała owieczka! Jest rasy shih-tzu, uwielbiam ją. jest taka kochana. Zaplanowałyśmy, co będziemy robić w dni, kiedy będą egzaminy. Jutro idziemy biegać, haha! One chcą to robić tylko dlatego, aby schudnąć, chociaż naprawdę nie mam pojęcia z czego. Ja zamierzam to robić, aby nie siedzieć przed komputerem i dotrzymać im towarzystwa, haha! 



A więc jutro lekcje do 15, bieganie i dłuuga kąpiel !

23 komentarze:

  1. Chyba nikt już nie mógł znieść widoku śniegu za oknem, w kwietniu. Więc teraz pogoda się odpłaciła, dając nam wręcz lato - u mnie było dzisiaj cały dzień ponad 25 stopni. <3 Cudownie, słońce, słońce, słońce.
    Bardzo fajny outfit. Uwielbiam swetry z New Yorkera, w ogóle są tam fantastyczne rzeczy.
    Też biegam, uwielbiam to, a Tobie i koleżankom życzę wytrwałości i dobrej zabawy, hehe. :)
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja se kupię fioletowe converse,ale nie umiem nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę twojej urody... jesteś taka śliczna, że szok ♥
    Też bym taka chciała być :< Ale nie jestem. :<
    Podwójny smutek :<<
    Poza tym mi też baardzo brakowało wiosny <3
    Piękny outfiiiit ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prawda, jesteś prze śliczna i nie waż mi się sprzeciwiwać <3

      Usuń
  4. ładna <3 obserwuje i zapraszam ;)
    http://fashionizkaa.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeeeeeej, jakie masz chude nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ourfit :> Kto robi ci zdjęcia? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog! :)
    Ładny outfit. :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw :)
    zostaje na dłużej ! po za tym świetny post :)
    wbijaj do mnie, mam nadzieję że ci się u mnie spodoba i mój blog stanie się jednym z ulubionych tak jak twój u mnie :) ;* !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz,że jesteś śliczna? ^^ http://ikaa0201.blogspot.com/ wpadnij obserwuje=obserwuje? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja, trampki najlepsze ♥
    Nie ma to jak bieganie dla towarzystwa, ja też tak biegam z kumpelami :P
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o jesu dziewczyno! jakie ty masz nogi - zazdroszczę!




    Zapraszam do mnie, syllwson<3

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, brakowało nam tego słoneczka, które dostarcza tyle energii i chęci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia!
    Świetne conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście plan się zmieni od 30 kwietnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne,chude nóżki*o*. Świetny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna <3 Podoba mi się ourfit ale co to za skrót sh? :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny outfit :) Ahhah zazdroszczę ci oczu i nóg:P pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna!<3 i te włoski rude i piegi:)
    Chyba stałaś się moją ulubioną bloggerką:)
    paulowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥