niedziela, 14 kwietnia 2013

Pogodo- zdecyduj się!

Pogoda w kratkę- wczoraj był upał, dziś mróz niesamowity. Może, gdyby nie ten okropny wiatr dało by się wytrzymać. Myślałam, że już naprawdę będzie ciepło, ale kiedy rano zerknęłam na termometr załamałam się- było 5 stopni. Na 9.30 poszłam razem z Julią (koleżanką) na spotkanie do Kościoła. Na szczęście było krótkie, gdyż nie było księdza i w zastępstwie przyszła pani katachetka, a że musieliśmy szybko opuścić salę dla innych klas trwało ono mniej więcej 30 minut.


Wybaczcie, ale musiałam to wstawić...

Po tym, jak wróciłam z Koscioła wyciągnęłam tatę i Izę na rynek na poszukiwania kurtki i butów. Niestety niczego nie znalazłam, co by na mnie pasowało ani czegoś, co by mi się podobało. Zajechaliśmy potem do galerii, tam też nic nie było. Nie będę miała chyba innego wyjścia i nie pozostaje mi nic innego, jak kupić płaszcz z House'a, który kiedyś Wam pokazywałam. A buty? Widziałam nawet fajne w Carrefourze, więc pomyślę nad ich kupnem. Iza zaproponowała, aby zajrzeć jeszcze do sh. Znalazła tam szare jegginsy, które były na mnie w sam raz, ja natomiast wygrzebałam fajną bluzkę z tygrysem.




Kosztowała ona 18,50 zł, a jegginsy 4,50 zł ;)

Wczoraj miałam jechać na koncert Weekendu, ale niestety nikt nie mógł jechać, a tak poza tym byłam strasznie zmęczona i nie miałam ochoty nigdzie się wybierać. Skoro mowa o weekendzie, ten minął bardzo szybko- jutro znowu do szkoły. Motywuje mnie to, że po tym tygodniu wolne- egzaminy gimnazjalne. Wybieramy sie z Ewą i Patrycją do naszej dawnej szkoły. Miło będzie odwiedzić starych nauczycieli i spotkać kilku znajomych, których nie widziało się od czerwca tamtego roku. 


To chyba wszystko, co miałam Wam do powiedzenia. Jutro powinien pojawić się post tematyczny, do zobaczenia! 

24 komentarze:

  1. Mróz? Coś ty. U mnie piękna pogoda, ok 15 stopni :D
    Świetne ciuchy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :D Strasznie tanio kupiłaś te rzeczy. Nie znam sh ale myślę że warto by było tam jechać :D

    Wpadnij do mnie ;
    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bluzka z tygrysem ;)

    A ja nie będę miała wolnego :<

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta bluzka z tygrysem *.*

    zapraszam do mnie na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w twoim ostatnim zdjęciu , masz piękną urodę włosy i jeszcze piegi też mam ale tobie pasują :****
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rude włosy + piegi. mmm/ rewelacyjne zdjecia bardzo inspirujace

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze pasowały mi taki krótkie spotkania w kościele- często tez księdza u mnie nie było :)
    Świetna koszulka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam jak najbardziej kciuki, żeby słoneczko do Ciebie wróciło i obyś miała taką pogodę, jak ja dzisiaj. ♥

    www.groteskowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka cudowna, i ten pierścionek tez świetny :))

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki i bardzo ładne zdjęcie <3
    amazingmomentss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś ;3 Ciekawie tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie jest świetne ;p cudowna bluzka :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie :3 U mnie też mróz :c A w sobotę jeszcze była burza x_x A co to sh? :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze, że u mnie już prawdziwa wiosna! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twojego bloga .
    Bardzo ciekawie piszesz .
    Miło by było jak byś wpadła : 3

    personaldiaryagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, jak ja kocham takie zakupowe zdjęcia.. Pierwsze jest śliczne.. U mnie wiatr był tylko rano, ale teraz? Upał!!!!

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza fajna;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kto ma wolne, ten ma :( ja piszę w tym roku.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki, że wpadłaś na mojego bloga.
    Oczywiście Twój blog jest świetny:d
    Wbijać:
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza taka.. drapieżna hehe. A ten pierścionek ćwiek jest genialny ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a u mnie od niedzieli, cieplutko . :3 i ta bluzka *>*

    http://nikolaa-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jest śliczna pogoda! :)
    Ta bluzka jest bardzo ładna,podobno są teraz takie modne z motywem zwierząt :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog ;) ta koszulka z lwem też genialna :D
    zapraszam http://makenewme.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥