czwartek, 11 kwietnia 2013

Sleepy day

Z dzisiejszego dnia prawie nic nie pamiętam, byłam potwornie śpiąca. Być może, że zasnęłam, haha. Jeszcze w niedzielę spotkanie w Kościele, więc się nie wyśpię. Jutro być może Patrycja będzie u mnie spać o ile jej tata pozwoli. Wcześniej chyba jeszcze przyjedzie Wiktoria z mamą, bo mają nam pomóc wieszać firanki, także jutro dom będzie pełen gości.
W sobotę w galerii jest koncert Weekend! Muszę namówić dziewczyny, żeby ze mną pojechały. Wczoraj dzwoniła do mojej mamy pani z firmy, z której mamy kablówke, internet itp. Mówiła coś, że uzbieraliśmy jakieś punkty czy co, nie wiem dokładnie i możemy sobie wybrać nagrodę- notebook'a lub xboxa. Bardzo miła niespodzianka :) Wybraliśmy notebook'a, gdyż mamy już xboxa i nikt na nim nie gra, tak więc jest on niepotrzebny.
Jakoś ostatnio na angielskim stanęłam obok starego krzesła, a ono nagle się rozsypało. Wszyscy myśleli, że to moja sprawka i zaczęli się śmiać. Magia, haha!






37 komentarzy:

  1. Jak będziesz to porób zdjęcia Weekendowi ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej współczuję ci. Mi tylko leci gdy jestem słaba.
    Miłej nocki jeśli wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidlowe sasanki są najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncert Weekend <3
    Ja nie bywam za często na koncerttach T.T
    A ta nagroda to fajna jest, ja bym osobiście wybrała notebooka, bo mam PS3 i mi xbox jest zbędny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój dzień też jest odrobinę śpiący ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAAA ! Uwielbiam te ciastka ♥♥ :D

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej wpadnij do mnie na mój nowy wpis, chce przestrzec Ciebie przed beznadziejnym filmem, naprawdę masakryczny, choć z pozorów i ja bym na niego poszła - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Porób zdjęcia w sobotę! : D
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób zdjęcia na koncercie :)
    Masz piękny kolor włosów!

    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zdjęcie rządzi :DD
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNA! <3

    Zapraszam, dopiero zaczynam, liczę na wsparcie. Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Weekend! <3

    "ja uwielbiam ją<3 " :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog!:)

    zapraszam do mnie ->
    http://sannandpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tak sobie spaceruje po blogach i jesten tu hah z pewnością pozostane na dłużej, bo już zaobserwowałam ;) ale ci zazdroszcze rudych włosów, sama mam ciemny bląd i kiedyś nawet próbowałam farbować, ale wyszło gorzej niż źle ;( rozpisałam się
    gdybyś miała ochotę to zostawaiam adres mojego bloga na którym na razie nie ma żadnego posta haha zaczynam za kilka dni więc jak sie spodoba możesz wpadać czesciej
    mularin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję ;) Liczę na to samo ;D lovemydreaam.blogspot.com Też mam xbox'a ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej świetny blog może obserwujemy ? :) Jeżeli tak zacznij :>

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śliczne masz skarpetki na ostatnim zdjęciu ♥ Też bym poszła na koncert Weekendu hehe :P
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm Lidlowskie Sasanki :D
    Śliczna jesteś <3
    Obserwuje :3

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia i post.
    oli-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne włosy. :c
    Moje są krótkie, łatwo się przetłuszczające i brązowe :c

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. łądna jesteś :)

    juleczkablog.blogspot.com -zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozytywne zdjęcia :-)

    NacysPeace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też planuję dodac post "100things before i die." ;) masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham Twój kolor włosów!
    zrób zdjęcia na koncercie! ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne i ladne wlosy !
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. twój blog mnie nastraja pozytywnie :) wpadne tu jeszcze !
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa notka i zapraszam na mój blog ; )) http://paulaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie :)
    Zapraszam do siebie :) http://cueee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥