sobota, 13 kwietnia 2013

Spring or summer?

Już wczoraj można było zauważyć pierwsze oznaki wiosny. Dziś poczułam wręcz lato! Wspominałam, że nocowała u mnie Wiktoria i połowę dzisiejszego dnia spędziłyśmy na podwórku. Chodziłyśmy w samych T-shirt'ach, było wręcz gorąco. Ale może opowiem Wam co robiłyśmy zaczynając od wczoraj. A więc, kiedy wróciłam ze szkoły, tak ok. 15 czekała na mnie Wiktoria. Poszłyśmy do Carrefour'a na lody. Pochodziłyśmy po sklepach, pomierzyłyśmy różne rzeczy. Dowiedziałam się, że Patrycja nie będzie mogła do mnie przyjść, także poprosiłam Wiktorię, żeby została. Siedziałyśmy na tinychacie, odpowiadałyśmy na pytania na asku. Znacie może stronę omegle? Jest ona w stylu chatroulette. Było zabawnie. Jakoś przed spaniem pograłyśmy w Monopoly, makao i coś w stylu scrabli. Miałyśmy zamiar nie spać w nocy, ale ja nie wytrzymałam i zasnęłam o... 1.30.
Spałyśmy do 11, zjadłyśmy śniadanie i poszłyśmy na podwórko. Siedziałyśmy na placu zabaw, jadłyśmy lody. Później wróciłyśmy do domu i parę minut później pojechała do domu.
Była kupa śmiechu, nagrałyśmy kilka filmików, mam też trochę zdjęć.


I jak na razie jeden z filmików. Resztę dodam kiedy indziej.

video

30 komentarzy:

  1. Ale pozytywnie <3
    U mnie była burza i zepsuła piękną pogodę :<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmiki są naprawdę fajne :D
    Ja też weekend spędzam u przyjaciółki , mamy świetną pogode .
    Dziękuję za miły komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Świetny filmik xd

    http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazki są mega ! :)
    masz fajnego, jasnego bloga ! : *
    z przyjemnością obserwuję i liczę na rewanż :)
    będę wbijać częściej !
    oxox. Wandzik !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw zdjec :)
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahah śmieszny filmik :D
    dzisiejsza pogoda mi się bardzo podobała :)

    obserwuję , mam nadzieję, że odwiedzisz kiedyś mojego bloga :D
    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie caly czas deszcz..
    mmm--adi.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny filmik :D:D:D

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia , łądna jesteś ;*
    Zapraszam do sb.
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, świetny filmik ^^ Obserwujemy? ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie wczoraj było pochmurno i w większości padało ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie spotkania z przyjaciółką bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super. U mnie dopiero dzisiaj wyszła wiosna. :)

    nikolaa-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjaciółką zawsze najlepiej. A pogoda jest jak z bajki. <3 Jeszcze tylko 75 dni do wakacji. *-* Świetne zdjęcia, uwielbiam takie "składanki" z dnia i jakiegoś okresu czasu.
    Świetny blog, przejrzysty, super zorganizowane, przyjemne do czytania i ciekawe posty. Ode mnie duży plus! :)
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/ - może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah śmieszny filmik! :)

    zapraszam, nowa notka:)
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blogg .
    Będę odwiedzać twojego bloga .
    Czekam na następnego posta.

    Zapraszam do mnie :
    groteskowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :D U mnie wczoraj było strasznie gorąco, a dzisiaj troche się zachmurzyło :)
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie juz od 2 tygodni jest juz wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja te oznaki wiosny miałam troche wcześniej x d
    zapraszam do mnie i może weźmiesz udział w konkursie ; d
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedzenie widać że wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥