poniedziałek, 8 kwietnia 2013

strange

Mam dziś bardzo dziwny i nieprzyjemny dzień z pewnych powodów, których nie chcę zdradzać. Chcę, żeby ten tydzień już minął bo myśle, że nie będzie on za ciekawy. W sumie dopiero poniedziałek, nie wiem jak dożyję, ale nie mam wyboru... Na biologii był sprawdzian, na który nic a nic się nie uczyłam, a wydaje mi się, że poszedł nawet dobrze. Ucząc sie straciłabym tylko mój "cenny" czas.
Aktualnie pracuję nad wyglądem bloga, pomogła mi trochę Agnieszka za co bardzo jej dziękuję. Może Wam też uda mi się pomóc? Chodzi mi dokładniej o to, żeby zlikwidować cień wokół tła gadżetów i postów (te białe) i pionowe łączenia gadżetów, tylko nie wiem jak. Jeżeli ktoś wie o co mi chodzi i wie jak to zrobić niech się zgłosi w komentarzu! Muszę to jakoś naprawić by miało to ręce i nogi. Z góry serdecznie dziękuję!



Pokój ;3 Miałam dziś wstawić filmik z nocowania, ale jednak zrobię to jutro.

7 komentarzy:

  1. Też bym chciała żeby ten tydzień się już skończył :|
    ładne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten nowy wygląd:D
    Jeju jaki masz świetny ten kolorek włosów *Q*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej jeszcze wyłącz weryfikację obrazkową:) Szybciej wtedy możemy dodawać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jak narazie tydzień zaczął się w miare dobrze, bo ciepło, ale nic nie wiadomo kiedy humor może się zepsuć. Podoba mi się ten nowy wygląd, ;3

    http://nikolaa-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ja też już nie chcę tego tygodnia :C Masa sprawdzianów i jeszcze Dzień Otwarty w gimnazjum x_x W którym muszę uczęszczać :c Powodzenia wszystkim w tym tygodniu! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie nauczyłam, ale na KARTKÓWKĘ z biologii. Smutnaa ;<
    Jesteś taka sympatyczna z twarzy <3
    Uwielbiam czytać Twojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  7. hymm a może zmień tło na białe bo z tego co widzę to masz je szare a resztę białą. Nie jestem pewna czy to przez to ale tak mi się wydaje. ^^

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥