niedziela, 21 kwietnia 2013

Sun-day

Mimo iż słoneczko na niebie świeciło dość długo, było zimno. Może gdyby nie ten okropny wiatr, dałoby się wytrzymać. Dziś nic takiego nie robiłam- byłam w Kościele, a potem pracowałam nad nowym wyglądem bloga. Jak Wam się podoba? Muszę jeszcze popracować nad drobnostkami, ale zbliżam się ku końcowi.
Wczoraj cały dzień sprzątałam, a dziś mogłam sobie poleniuchować. Jutro do szkoły i znowu wolne! We wtorek jadę z Patrycją, Ewą i kolegami do galerii, w środę idziemy do naszej starej szkoły i spotykamy się z naszą dawną przyjaciółką, a w środę biegamy!
Teraz siedzę na stronie H&M i stworzyłam dwie stylizacje.


Zakochałam się w sukience *.*

ASK  ASK  ASK  ASK

18 komentarzy:

  1. Sukienka faktycznie genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka <3
    Piękny nagłówek masz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka, zakochałam się <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    WIN 100 $ JEWELRY!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zakochałam się w sukience :) Masz podobne plany do mnie na środę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 Naprawdę pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka boska ♥
    Uwielbiam H&M, ale teraz moim ulubionym sklepem jest Sinasay ♥
    Pozdrowionkaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba nowy wygląd bloga :)
    Ładna sukienka <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka rzeczywiście jest ślicznaaa ;*** wiesz może, ile kosztuje?

    http://strange-of-unreal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka rzeczywiście śliczna ;) A nowy wygląd bloga, jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great !
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta sukienka xdd ♥
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah, też uwielbiam się bawić w H&M na tym :)

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta sukienka ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielmiam stronę hm ,bo można tworzyc zestawy *.*
    swietne zestawy Ci wyszły :) super blog ^^
    obserwuję , zapraszam http://a-day-in-the-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w sukience, no mega ♥

    groteskowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥