środa, 17 kwietnia 2013

Tag: I love spring

Przeglądając Wasze blogi, zauważyłam, że sporo osób zrobiło Tag: I love spring, więc pomyślałam, że także go wstawię. Więc zaczynajmy!

1. Ulubiony wiosenny lakier?



2. Ulubione wiosenne produkty do ust?

 Jest to błyszczyk o cudownym zapachu kokosa z drobinkami brokatu, których na zdjęciu chyba za bardzo nie widać.


3. Ulubiona wiosenna sukienka?

 Nie noszę sukienek, ale mam wiosenną spódnicę, którą kupiłam bodajże rok temu w Reservedzie na dziale dziecięcym.


4. Ulubiony wiosenny kwiat?

 Szczerze to nie wiem, czy jest to typowo wiosenny kwiat, ale moim ulubonym jest storczyk.


5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale?

 Jeśli chodzi o szale to nie mam ani jednego, nie noszę ich., a akcesorii typowo wiosennych też nie posiadam, ale jeśli mam już wybierać, to chyba będą to najzwyklejsze w świecie bransoletki z muliny, które jakoś, nie wiedzieć czemu kojarzą mi się z wiosną. ;)


6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący?

 Pastelowe kolory, kwieciste wzory.

7. Ulubiona wiosenna świeca?

 to nie mam żadnej świecy, nikt u mnie w rodzinie nie wydaje pieniędzy na takie niepotrzebne bzdety.

8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy?

 Jest to mgiełka o zapachu truskawki z wanilią. Jest cudowna 



 To jest w zasadzie próbka perfum Beyonce, nie ma jakiegoś charakterystycznego wiosennego zapachu, ale mi kojarzy się z wiosną.

9. Jak jest u Ciebie wiosna?

 No więc, jesli chodzi o pogodę to w kratkę. Przez jeden dzień był upał, dwa dni mrozu i znów ciepło. Żadnych kwiatów ani liści na drzewach jeszcze nie widać, ale wszystko w swoim czasie.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?

 Jest dużo wolnego od szkoły
 Nareszcie robi się ciepło
 Wszystkie zwierzęta budzą się do życia, kwitną kwiaty, robi się zielono
 Dzień robi się dłuższy
 Coraz bliżej do WAKACJI!  ♥ 

11. Czy lubisz wiosenne porządki?

 Nie.

12. Twoje plany na przerwę świąteczną/wakacje?

 Przerwa świąteczna była już bardzo dawno temu, ale na wakację nie mam żadnych konkretnych planów. Chcę po prostu odpocząć od szkoły, siedzieć całymi dniami na podwórku. Już nie mogę się tego doczekać!

16 komentarzy:

  1. Mmmm wiosna <3 Mam podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory lakierów świetne :)
    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery i spódniczka są prześliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny kolor lakieru (ten miętowy) i jest cudownyy ♥
    Ja też bym szczerze nie miała sukienki, ale za dwa dni idę na wesele kuzyna i wypada mieć na ją na sobie. ;)
    Ach... ta wiosna <3
    Świetny post jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi :) śliczna spódniczka ;*
    ______________________________________
    oxox, Wandzik !
    wandzik-waandzik.blogspot.com
    zapraszam do siebie na nową notkę - tym razem o kompleksach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam lakier z Golden Rose i jest przecudny <333
    Fajny tag ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog . ♥
    Czekam na następnego posta ♥

    zapraszam na mojego bloga -> personaldiaryagnes.blogspot.com
    + obserwuje i licze na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag i bardzo ładne zdjęcia
    + ładne kolorki tych lakierów
    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog, naprawdę :)Wybrałaś naprawde bardzo fajny temat posta + swietne zdjecia ♥♥ Obserwuje i licze na rewanż :) http://natalie-natallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i blog ;) Z niecierpliwością czekam na następny post! ;3
    Zapraszam na mojego bloga?
    http://francis-fraancis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko na tym blogu jest genialne ! od dziś jeden z moich ulubionych ♥♥ mam nadzieję że wpadniesz do mnie :* uwielbiam cię ! cass-idy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też zrobiłam ten tag u mnie ;p
    Świetny blog + obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://onedreamoneway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :)
    +Dodajemy do obserwatorów nawzajem? :)
    www.paula-fashion.blogspot.com Nie mam wpisów ale dlatego, że chciałabym zacząć mój początek z kilkoma obserwatorami :))

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥