czwartek, 25 kwietnia 2013

Tag: powrót do przeszłości

1. W którym roku się urodziłaś?

 W 1999 r.

2. Czy masz jakieś zdjęcia z dzieciństwa?




3. Ulubiona bajka lub film z dzieciństwa?

 WITCH
 Ach, ten Andy!
 Odlotowe Agentki
 Gumisie
 Myszka Miki
 Kubuś Puchatek
 Kopciuszek
 Walter Melon
 Wunch Punch (nie wiem dokładnie jak to się pisze)
 Madagaskar
 Shrek

4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się twoje marzenia?

 Chciałam zostać sprzątaczką, kucharką, malarką lub piosenkarką, więc raczej tak, zmieniły się moje marzenia xd

5. Pokaż jakieś nagranie, kiedy byłaś mała.

 Hmm, większość nagrań mam na kasetach, więc

6. Jaka była twoja ulubiona zabawka?

 To był taki niebieski ptak, którego ciało to była taka sprężynka i kiedy się w nią uderzyło on wydawał śmieszne dźwięki. Pamiętam, że nazywał sie Zgrywus.

7. Jakaś dziwna, żenująca sytuacja z dzieciństwa.

 W sumie to nie było aż tak bardzo dawno, chyba w drugiej klasie podstawówki. Mama mnie odebrała ze szkoły i poszłyśmy do sklepu. Kazała mi poczekać przy jakimś stoisku, a ja zobaczyłam rogaliki i chciałam się spytać czy kupi mi jednego na jutro do szkoły. Akurat mama miała na sobie taką seledynową kurtkę i niedaleko stała pani w takiej samej kurtce. Nie patrząc na twarz podeszłam do niej i spytałam się czy kupi mi tego rogalika. Pani popatrzyła na mnie, a ja ciągle nie patrząc na jej twarz krzyczę "mamo kup mi rogalika". Jakoś potem się ocknęłam i zobaczyłam, że się pomyliłam.

8. Piosenki z dzieciństwa?





9. Ulubione przebranie na zabawę choinkową/karnawał?

 Więc na prawie każdej tego typu imprezie byłam albo księżniczką, albo wróżką.

10. Opowiedz jakąś śmieszną historię z dzieciństwa.

 No to tak, byłam w jednym pokoju z Izą. Ona zaczęła się ze mną kłócić, wkurzać itp., bo zawsze kiedy mnie zdenerwowała zaczynałyśmy się bić. Ja grałam na komputerze, a ona łaskotała mnie i drażniła. W końcu się wkurzyłam i na cały dom krzyknęłam "ty pizdo!". Z kuchni przybiegła mama i dostałam karę xd

11. Masz jakieś rzeczy z dzieciństwa, które masz do tej pory?

 Mam niektóre zabawki, pamiętniki, moje stare książki i segregator z rysunkami z zerówki.

12. Opowiedz jakąś straszną historię z dzieciństwa.

 Byłam z Wiktorią na podwórku i wychodziłyśmy ze sklepu. Przy nim stał jakiś menel, w jednym ręku trzymał worek, a w drugim pieniądze. Zaczął do nas krzyczeć i się spytał, czy chcemy trochę drobnych. Przerażone uciekłyśmy, pamiętam, że przez to później śniły mi się koszmary xd

13. Jak się świat zmienił od czasów dzieciństwa?

 Dużo się zmieniło, przede wszystkim to, że jest ciężej. 

19 komentarzy:

  1. tez lubiłam oglądać to co Ty. Jak byłaś mała to byłaś mega słodka :3 i 13 dobra odpowiedz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaprosić cię na mojego bloga : http://battle-of-destiny.blogspot.com/, gdzie na razie jest tylko prolog. Zachęcam do przeczytania, wyrażenia swojej szczerej opinii oraz do zaobserwowania mojego bloga jeśli Ci się spodoba.
    Pozdrawiam, Mia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeezu!
    Po pierwsze byłaś meega słodka ♥♥
    Po drugie: 1999 r. rządzi! :D
    P trzecie: oglądałam TE SAME bajki!

    Uwielbiam Cię ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, pamiętam jak miałam hopla na punkcie DODY ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ale słodziutkie zdjęcia <3 Ja ogólnie lubię oglądać zdjęcia ludzi z dzieciństwa i patrzeć na to, jak wyglądają obecnie, bo czasami to się aż wierzyć nie chce, że potrafią się tak bardzo zmienić :). No i oczywiście piosenka Dody też u mnie królowała :D

    // martine-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej większość to podobnie miałam <3 Czasy dzieciństwa, to były dopiero czasy <3 Te wspomnienia pozostaną w pamięci na zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo.! Rocznik '99 rządzi. ;DD
    Jak byłam mała również chciałam zostać piosenkarką ale u mnie też się to zmieniło.
    A Odlotowe Agentki.! Najlepszy serial z dzieciństwa zawsze je naśladowałam z koleżankami... ;D

    +obserwuję (masz na prawdę fajnego bloga)
    zapraszam też do mnie na nowego posta i ogólnie mam nadzieję że Ci się spodoba i może zostaniesz na dłużej.
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.! ;D
    ZuZa. *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna byłaś;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny był z ciebie bobasek , to ostatnie najlepsze zdjęcie ^^ Tak te piosenki kiedyś rządziły :)

    amazingmomentss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moja baja dzieciństwa to TABALUGA ♥
    zapraszam do sb
    obserwuję
    PS- napisałaś że obserwujesz tylko że nic mi nie wyskoczyło, może to przez pomyłkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe!:)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiałam oglądać Chojraka :D
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag. Nie obrazisz się jeżeli w swojej następnej notce nawiążę do niego? :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale byłaś słodka ^^ Mogę zrobić ten Tag na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  15. też robiłam ten tag :)
    juleczkablog.blogspot.com -skomentuj ;p +obserwuje zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak można mieć takiego pięknego bloga :D śliczna jesteś tak wgl. Ale świetnie przerabiasz blogi. Licze na to, że zrobisz jakiś konkurs dzięki któremu może będę zaszczycona tym ze wygram albo coś. :D

    zapraszam do mnie - http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze trzecie zdjęcie! :D
    Cóż za ambicje, zostać sprzątaczką. :D Hah, ale wtedy marzenia co do zawodu zmieniały się co miesiąc.
    Haha, już w dzieciństwie taki łobuz? XD Odnośnie 10, haha. No ale przecież trzeba było się jakoś bronić, brawo. :D
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥