niedziela, 28 kwietnia 2013

Wskazówki

Przepraszam Was, że dziś post tak późno, ale naprawdę nie miałam czasu, cały dzień przeznaczyłam na naukę. Miałam już dziś w ogóle nie pisać, ale i tak ostatnio rzadko to robię i zaniedbuję bloga, dlatego postanowiłam, że jednak jeszcze o czymś tu wspomnę. Chciałam dziś umieścić trochę wskazówek odnośnie wyglądu bloga. Sama nie mam jakiegoś super designu, ale o tym co ja wiem, postaram się z Wami podzielić i w jakiś sposób Wam pomóc. Żeby nie przeciągać, zaczynajmy!

1.Zrobienie owego archwium:

♥ Wchodzimy w układ

♥ Klikamy "Dodaj gadżet"

♥ Następnie wciskamy HTML/JavaScript


♥ Pojawi się okienko, które widać na obrazku na dole. 

♥ Do treści wklejamy:

<strong>2012</strong> 
<br/> 
<a href="http:/LINK DO BLOGA/ROK_MIESIĄC_01_archive.html">NAZWA MIESIĄCA</a> <span>♥</span> 
<a href="LINK DO BLOGA/ROK_MIESIĄC_01_archive.html">NAZWA MIESIĄCA</a> 
<span>♥</span> 
<a href="LINK DO BLOGA/ROK_MIESIĄC_01_archive.html">NAZWA MIESIĄCA</a> 
<br/><br/>

♥ w miejsca gdzie jest <span>♥</span>  ♥ można zastąpić czymś innym. Tam, gdzie pisze ROK, MIESIĄC musisz wpisać cyframi, np. 2013_04_01, gdzie NAZWA MIESIĄCA, np. marzec, kwiecień. W razie pytań  piszcie w komentarzach lub na maila take.moments@o2.pl wyjaśnie bardziej precyzyjnie i postaram się pomóc w razie komplikacji.

2. Dodanie przycisku "Lubię to!" pod każdym postem.

 Wchodzimy w "Szablon"

 Klikamy "Edytuj kod HTML"

♥ Szukamy w kodzie <data:post.body/> 
Jeśli chcemy, aby przycisk "Lubię to!" był na górze posta przed <data:post.body/> wklejamy  
<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;static_page&quot;'>

<div style='padding: 10px 0px 0px 0px;'>

<div id='fb-root'/><script src='http://connect.facebook.net/pl_PL/all.js#xfbml=1'/><fb:like expr:href='data:post.url' font='' send='false' show_faces='false' width='450'/>
</div>

</b:if>
 Natomiast jeśli chcemy, aby był on na dole wklejamy ten kod PO znaczniku <data:.post.body/>

3. Dodanie obrazka obok linku do komentarzy.

♥ Wchodzimy w "Szablon".


♥ Klikamy "Dostosuj"

 ♥ Wciskamy "Zaawansowane" a następnie "Dodaj arkusz CSS"




♥ Wklejamy owy kod:

.comment-link {background: url("LINK DO OBRAZKA") no-repeat scroll 0 transparent; margin-left: 10px;padding: 35px 35px 30px;}

 Wielkości px można sobie ustawić samemu.

To by było na tyle! Uff, taki post jest strasznie czasochłonny! Ale mam wielką nadzieję, że Wam pomogłam. Powtarzam, w razie kłopotów proszę pisać na maila, chętnie pomogę!

34 komentarze:

  1. bardzo przydatny post :)
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To na archiwum bloga świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuję bardzo za tę instrukcję!!!Jak będę miała więcej czasu to bd musiała u siebie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że takie coś dodałaś, pewnie innym to pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za rady. Wszystkie są bardzo przydatne. Napisałam do ciebie o problemie, czekam na odp. ;)
    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a możesz napisać jak dodać obrazek obok linku komentarzy, bo mi nie wychodzi :) post bardzo przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aa nie już wiem, moja pomyłka, bo nie odczytałam :) przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post :) niestety mi nie chce się nic zrobić :c nw czemuu
    +Fajny blogg. Może wzajemna obserwacja? Jak tak to zacznij, i odp u mnie ;))
    dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to archiwum ; )
    bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe :))
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, dziękuję serdecznie!
    Ale serduszka i "2013" jest szare co zrobić by miały inny kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A dobra już mam! Jesteś wspaniała, nie każda blogerka odważyłaby się tak otwarcie pomóc! Podziwiam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :) Fajna notka, przyjemnie się czytało. Na twoim blogu panuje taki miły nastrój. Będę tu wpadać częściej! Pozdrawiam i zapraszam do siebie: SEAOFSCARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na razie jestem zadowolona ze swojego wygladu bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  15. super te wskazówki na pewno wykorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, tak, tak! <33 dziękuję za tego posta! na pewno spróbuję wypróbować *_*

    co powiesz na wzajemną obserwację blogów? :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne archiwum <33

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog *.* obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne i bardzo przydatne wskazówki!
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie:
    http://przzed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki!!! ;) czekam na więcej wskazówek!!!


    Zapraszam!!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. noo, fajnie, ale jestem tak tępa, że nie potrafiłabym tego zrobić:(
    http://strange-of-unreal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to za skrót sh??? Bardzo proszę odpowiedz bo co raz częściej używasz tego słowa a ja nie wiem co to jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sh to lumpeksy, czyli sklepy z odzieżą używaną

      Usuń
  23. ów męczące ale jakie pomocne <3 ;D
    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomocny ten twój poradnik ;)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O co chodzi z tym linkiem do obrazka???

    OdpowiedzUsuń
  26. może zrobiłabyś mi nagłówek ? :3
    świetny blog !
    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥