środa, 29 maja 2013

20 DZIWNYCH faktów o mnie

1. Często robię głupie miny do zdjęć
2. Zawsze kiedy oglądam telewizję muszę coś gryźć, najczęściej jest to pilot.
3. Mój humor zależy od pogody danego dnia
4. Koło 23.00 zawsze zaczyna mi odbijać, tańczę i dostaję głupawki


5. Wkurzam się kiedy ktoś chce coś za mnie zrobić
6. Ponad 3 lata nie przeczytałam ani jednej książki
7. Jestem czipsomaniakiem
8. Jednego dnia potrafię zjeść paczkę gum


9. Nigdy nie prostowałam włosów prostownicą
10. Na lekcji co 5 minut chodzę do śmietnika (nie wiem po co)
11. Nienawidzę nosić czapek, tak samo jak opasek do włosów lub tego typu rzeczy
12. Na okrągło oglądam Trudne Sprawy, Dlaczego ja itp.


13. Dziwnie wyglądam robiąc dzióbek (widać to na powyższym zdjęciu hahaha)

14. Uwielbiam dźgać i łaskotać innych
15. Nie cierpię czesać włosów
16. Ciągle gubię długopisy



17. Mam fazę na robienie zdjęć dosłownie WSZYSTKIEMU
18. Mam moje niektóre stare zabawki, których nie mam serca się pozbyć
19. Po rosyjsku piszę bardzo ładnie, za to po polsku bazgrzę jak kura pazurem
20. Ciągle mam zimne ręce i stopy

To było 20 dziwnych faktów o mnie, może nie są aż tak dziwne, ale nic innego nie wpadło mi do głowy. Myślę, że posty będą pojawiały się co drugi dzień, ale na razie, póki mam wolne myślę, że przeznaczę trochę więcej czasu niż dotąd blogowi!

34 komentarze:

  1. Ja również mam różne stare zabawki, których nie mam serca się pozbyć, ponieważ przypominają mi o dzieciństwie, udanym dzieciństwie :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam stare zabawki..są dla mnie bardzo cenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehehehe, fajne fakty ! : D
    Ładne zdjęcia . : 3
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo z tymi zabawkami i z głupawką od 23 :D hahaha

    xyyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie:D PS kiedy będą wyniki konkursu na wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. hah, mam podobnie ze zdjęciami...

    my-life-justi.blogspot.com

    Obserwujesz? Ja twojego taak...

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz jak zrobiłaś taki wygląd bloga pliss :) niektóre fakty sprawdzają się też u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie ja go robiłam :(

      Usuń
    2. a kto? a może wiesz jak zrobić taki wygląd ? :D

      Usuń
  9. Napisz coś w następnym poście po rosyjsku, a potem po polsku *.*

    lifetstylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez gubie dlugoposy Inie lubie zsac wlosow!
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej. Nie mogę sobie wyobrazić, ze nie przeczytałaś żadnej książki przez 3 lata. Dla mnie to tak, jak bym nie jadła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka punktów pasuje do mnie :D
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe fakty ;) Ja też ciągle gubię długopisy :/
    Obserwuję ;) Liczę na rewanż :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez kiedys robilam wszystkiemu zdjecia,na szczescie juz z tego wyszlam..haha:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moja mama też ciągle ogląda Trudne sprawy itp. niektóre fakty nie są dziwne.. noo.. może troche.

    zapraszam tu:
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/
    http://czarne-czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre fakty opowiadają wręcz o mnie XD.
    http://little-evil-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://check-skylark.blogspot.com/ <- zmieniłam adres :)

      Usuń
  17. PS Napisalam do Ciebie emaila! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też umiałabym tak szybko zjeść gumy. Ja kiedyś zjadłam jednego południa 5 paczek mentosów (tam jest około 15 mentosów) ;> heheheh, potem mnie mega brzuch bolał ;/


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiła byś mi wygląd bloga ? :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :). Bardzo ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow jesteś jak mój sobowtór tylko ze w oggóle nie jesteś do mnie podobna...heh ja mam dokładnie wszystko tak SAMOOOOO :-)

    vica-vicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahah niektóre rzeczy mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyżby siostra bliźniaczka ;o Świetny blog!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gryzienie pilota zawsze spoko :D ja się bawie zawsze tą klapką;D i też zawsze robie głupie miny do zdjęć ;d
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka pasuje do mnie np: lubię robić dziwne miny do zdjęć. ;* ;>
    +zapraszam do mnie na nowy post.:
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też ciągle gubię długopisy... gryzienie pilota? omg... ja też ciągle coś gryzę, gdy oglądam tv, ale zazwyczaj są to chrupki do mleka, ewentualnie moje paznokcie (niestety).
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka faktów pasuje do mnie!:))

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O cholera :o nie przeczytała książki przez 3 lata :o ja bym tak nie wytrzymała! Ja musze przeczytać minimum 3 rozdziały ksiĄŻki bo inaczej nie moge zasnąć :o

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥