środa, 1 maja 2013

Be happy

Rano miałam okropne zakwasy na nogach, po wczorajszym spacerze z dziewczynami. Miałam zły humor, wszystko mnie bolało i było mi zimno. Kiedy weszłam na komputer to wszystko minęło. Dowiedziałam się, że wygrałam konkurs u Wiśki! :D To tylko design bloga, ale ja nigdy w życiu niczego nie wygrałam, mój humor zmienił się błyskawicznie! Ale to nie wszystko, statystyki również poszły w górę! Strasznie dziękuję! ♥ 


Pogoda była dziś udana, świeciło słoneczko i było ciepło, tylko pod wieczór się ochłodziło. W południe byczyłam się na łóżku i oglądałam amerykańskie "Mam Talent!", a potem napisała do mnie Patrycja. Wyszłyśmy na podwórko razem z kolegą.  Haha, było zabawnie! 


A tutaj taki mix ze starych zdjęć. Chcę się jeszcze Wam pochwalić jaką to mam utalentowaną siostrę i pokazać jej dzieło, hahaha  

30 komentarzy:

  1. Hah,prześliczny kok. Gratuluję wygranej i statystyk!

    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i masz utalentowana siostre. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich statystyk:)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :3 obserwuję i liczę na to samo :3 zajmie dosłownie chwilkę a tak wiele radości mi da :3
    liopelia.blogspot.com
    wygrałas design od wiśki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej!!!
    Piękny koczek! tez chce taki; )
    zapraszam www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koczek twoja siostra zrb ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kok. Gratuluję wygranej. :)) Pozdrawiam ii zapraszam do Mnie.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdj:)
    gratuluję:)

    Zapraszam, od niedawna bloguję, cieszy mnie każda szczera opinia♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Siostra mogłaby porobić zdjęcia jak robi tego koczka? ;D

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny koczek :p teraz chcemy filmik jak wykonać ;p

    pampise.blogpsot.com - Gorąco zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koczek cudowny!
    Gratulacje! :)
    +dodaję do obserwowanych
    mebeautyandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny koczek :D
    Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna fryzura <3.
    Ładny mix zdjęć :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ze wygralas ;)
    super ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne te włoski zrobione! *0*

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :**
    Chociaż mi się strasznie podoba twój wygląd <3
    faktycznie, statystyki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! :)
    Uwielbiam takie zdjęcia z dnia, musiało być pozytywnie. :> Świetny kok, ja totalnie nie mogę zrobić takiego na moich włosach, a przecież są długie, proste...
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny blog. Będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/
    Może zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!! :)
    Śliczny koczek!

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kok! Blog również bardzo ładny. Gratuluję wygranej w konkursie.
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna fryzurka! Twoja siostra ma talent. Mam prośbę. Czy mogłabyś kiedyś nakręcić filmik jak zrobić taką fryzurkę? Wygląda ,bardzo ciekawie i chętnie bym się tak uczesała,niestety nie wiem jak to zrobić;c
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog! Czekam na kolejne posty, gratuluję, oraz śliczny koczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na mój wygląd , ja już dodałam się jako współtwórców

    OdpowiedzUsuń
  25. już cię ustawiłam :) mozesz zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥