sobota, 4 maja 2013

Boring

Myślałam, że majówkę spędzę ciekawiej, chociażby na podwórku. Byłam w błędzie- nic tylko siedzę przed tym monitorem. Miałam dziś sprzątać, ale coś mi na to nie pozwoliło. Tak, tym czymś jest lenistwo.
Przeznaczyłam za to trochę więcej czasu na robienie zdjęć. Poszperałam też w internecie co mogę zrobić, by były one lepsze. Nie ma zbyt wielkiej różnicy, ale jednak jakaś jest. Chcę Wam jeszcze pokazać nowy lakier do paznokci, który dołączył do mojej kolekcji.




Ma on strasznie gruby pędzelek, co jest dziwne, gdyż mam z tej samej firmy w takim samym opakowaniu drugi lakier, oczywiście o innym kolorze, którego pędzel jest normalnej grubości. Hmm, może jest on przeznaczony do malowania paznokci u stóp? No cóż, nie malowałam nim jeszcze, może nie będzie tak źle.





Wieczorem obejrzę "Jestem Bogiem" o ile nie przyjdzie do mnie Patrycja. Jeszcze chcę Wam podziękować, gdyż mam już ponad dwustu obserwatorów! Dziękuję, że jesteście, kocham Was 

25 komentarzy:

  1. Żelki :] Ja nawet lubię grube pędzelki. Najgorzej jak jest gruby pędzelek i rzadki lakier :/
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje !!! :)

    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/p/mini-konkurs.html - weźmiesz udział ? dla ciebie to tylko chwilka a mi sprawisz ogromną radość ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też podobnie spędziłam te dni :/
    ładny kolor tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka,co byś powiedziała na wspólna obserwacje.?:)
    http://one-direction-1love.blogspot.com/
    dopiero zaczynam.^^ przyda mi się wsparcie.<3
    ja już obserwuje.:)

    ps.masz śliczne włosy.<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na tym filmie w kinie:) Bardzo fajny. MMniam! Żelki<3 i śliczny lakierek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne, długie włosy:3

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jestem Bogiem", byłam na tym w kinie, dobry film, szczególnie jeśli ktoś lubi rap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny lakier :D
    Żelkiiiiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  9. również obserwuję, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam nigdy "Jesteś Bogiem". No ale może kiedyś obejrzę ^^
    Gratuluję 200 obserwatorów ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. masz wspaniałą urodę. Moim zdaniem idealna na modelke!
    myslisz o tym, żeby isc w tym kierunku? ;)

    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog ! :) jeden z ciekawszych, które miałam okazje zobaczyć ! :)
    mam nadzieję, że mój także Ci się spodoba :) znajdziesz u mnie wiele szkiców, które są wyłącznie mojego autorstwa :) http://xcapablex.blogspot.com/
    zachęcam również do dodania do obserwowanych! :) odwdzięczę się tym samym na pewno :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolor lakieru , ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor lakieru! :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja całą majówkę spędziłam na koncertach i bardzo dobrze się bawiłam ;) Nie nudź się! Może obejrzyj jakiś film ;>
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdj i kolor lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny blog :) jest bardzo ciekawy, podoba mi się < 33
    będę częściej tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie to nie oglądałam jeszcze tego filmu i nie wiem czy warto.
    ładny kolor lakieru
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, taki delikatny. Obserwuje i liczę na rewanż modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥